Skocz do zawartości

Ursus C-360



Zapraszam na film :) :

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

zwykła mimo że będzie dymic jak lokomotywa to będzie iść a perkinsowi czasem mocy brakuje sam się przekonałem jak podczas rozbiórki budynków po dawnym skr wywozilem gruz na wysypisko jeździłem dwoma ciągnikami na zmianie 3p i moja 40 do każdego była przyczepa d47 a ładowane do oporu to 3p pod górkę wymiekal ze trzeba było zredukować do 4 czasem3 mimo że ciągnik był bardzo zadbany

a 40 z gazem w podłodze i dymem jak za lokomotywa się pod górkę jakoś drapala bez redukcji Ale za to w spalaniu przez cały dzień różnica ponad 10litrów

Borek17 dobrze opisał zwykłe 360 wydaje sie ze taki muły są ale tak jak piszesz lokomotywa sie włącza i jakoś sie wdrapie a no 3p to aby większa górka to momentalnie z obrotów ją zbija :) a tak po za tym różnica na korzyść którego ? :)@Wsiera trzeba było myśleć o czymś z napędem jakiegoś ursusa czy nawet mtz to samo spali a roboty więcej zrobi, no ale taka mentalność starych ludzi ze tylko ursus lub zetor w grę wchodzi jak za czasów PRL :)

@kitowiak -3P wcale nie jest szybszy od zwykłej, bo się muszę przyznać do udziału w nielegalnych wyścigach na polu :ph34r: to równo z 3P leciałem swoją 60 ;)

Prędkość zależy od obrotów, rozmiaru opon i zwolnic ;) Jeden wujo ma 3P wersje exportową to jest szybsza trochę, a drugi ma krajową, to leci tak jak zwykła C-360 ;)

@Borekk17 -zależy jaka górka ;) u nas jak przez wiadukt czasami się przejeżdża to i na 5 się wdrapują ludzie 3P z rozrzutnikiem pełnym gnoju, tylko rozpęd duży biorą :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v