Skocz do zawartości

Cieknąca zwolnica

kolumna, sprzęgło i zwolnica w przyszłym miesiącu do mechanika



Informacje o zdjęciu Cieknąca zwolnica

Zrobione z Apple iPhone 5s

  • 4,2 mm
  • 1/100
  • f f/2.2
  • ISO 64
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Roki212
  • 128 2754

Zapewne wina uszczelniacza półosi w zwolnicy czasem dzieje się tak gdy odpowietrznik jest zatkany w korku

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wladyslaw1
  • 40 200

Albo wał koła jest wytarty w miejscu gdzie powinien uszczelniać simering :D Też to się zdarza, trzeba przerobić na simering 98x120.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Roki212
  • 128 2754

Z pochwy nie powinno na koło aż tak kapać bo jest w niej otwór u dołu, ale i tak może być

A co do wału koła tam jest sporo miejsca i simering można umieścić równo z płaszczyzną zwolnicy lub wbić głębiej i ominąć wytarty rowek 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Tomaszek8504
  • 33 817

Mi tokarz napawał wał koła i toczył tak że zrobił na oryginalny uszczelniacz, a brakowało nie przesadzając 1 centymetr, poprzedni użytkownik jezdził lata bez oleju

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • stempos1980
  • 113 1647

zazwyczaj to takie wycieki to na prawym kole jak się orkę robi a pozatym to nieraz symering traci swoje własciwosci ze starości i tak to się odbywa

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mrursusc330
  • 28 492

zrobię chyba te uszczelniacze na obu kołach żeby pózniej do tego nie wracać .BĘde musiał też okładziny wymienić bo przez ten wyciek ciągnik stracił hamulce

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wladyslaw1
  • 40 200

Jak wymieniasz okładziny po pójdź za ciosem i wymień wszystkie simeringi, te o którym mówisz, za bębnem oraz nabij od razu 2 w pochwie.  :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mrursusc330
  • 28 492

Jak wymieniasz okładziny po pójdź za ciosem i wymień wszystkie simeringi, te o którym mówisz, za bębnem oraz nabij od razu 2 w pochwie.  :D

no tak na pewno zrobie żyby miec spokój przez następne 15 lat

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

15 lat na pewno nie będzie spokoju, bo uszczelnienia rozlecą się po 2-3 latach. Kiedyś sam się zdziwiłem jak oryginalne elring po 5 latach były tak twarde, że rozpadły się w rękach.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Roki212
  • 128 2754

@Elektrotechnik nie przesadzaj, to trzeba było zastosować zwykłe najzwyklejsze jak ja u siebie i miał byś sucho... w jednej w 2004 roku zakładane wszystkie nowe plus łożyska, a w drugiej to samo tylko w 2010 roku i jest ok a wlane więcej niż litr hipolu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

Założyłem elringa bo miały być lepsze, a wyszło jak zwykle. Albo to podróby były.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 1556 7038

ja miałem z cieknącą zwolnicą zabawę 3 razy wymieniałem uszczelniacze i nadal koło jak tu.

aż w końcu za 3 razem nie spuszczałem oleju ze zwolnicy zdjąłem ją umyłem rozkręciłem przewracam a tam wylatuje z pod jednej śruby. pod śrubą była dziura m6. prawdopodobnie od nowości. zrobiłem podkładkę tam na silikon całą śrubę i już rok sucho ;)

teraz leci ze skrzyni na sprzęgło (wałki są nowe simeringi uszczelki też były nowe już 2x i nadal leci)  na wiosnę znowu trzeba to rozjechać i fajnie by było, żeby już udało się to zrobić...

ps w 3p , bo tutaj to chyba 330 jest

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.