Skocz do zawartości

Ursus 9014H - przed rozpolowiniem w celu wymiany sprzęgłan5112 MTH



Rekomendowane komentarze

Naprawa pogwarancyjna. Po rozpolowwieniu będzie widać czy miał oryginalne części.Z zewnątrz wszystko na to wskazuje.Zupełnie inny ciagnikW ZUK w Rząśni opony PETLAS zrobiły się łyse po przebiegu 3500 MTH- A tylko dlatego że ciągnik 9014H kursował tylko I wyłącznie z wozem asenizacyjnym o pojemności 8t

Tak. Chodzi o odpowietrzanie zwolnic. Kazda zwolnica po wymianie oleju wymaga odpowietrzeniu dlatego że świeży olej wydziela opary - porownywalne do oparów paliwa. Zwolnica jest szczelnym mechanizmem każdego ciągnika o niewielkiej objętości wewnętrznej. Z tego co dobrze kojarzę w serii H w zwolnice leje się 0,7 L (my stosujemy FUCHS AGRIFARM GEAR 80W90 )Zwolnice przedniego mostu odpowietrzamy korkiem wlewowym ustawiajac je w górnym położeniu poprzez obrocenie koła i odkreceniu korka wlewowego.Dokonuje się tej czynności w pierwszych godzinach pracy ciągnika w zależności od temeratury jaką panuje na zewnątrz. Zazwyczaj po jednodniowej pracy/ jazdy ciągnikiem.Czynność można wykonać dwokrotnie dla lepszego efektu.W serii H zazwyczaj bywają korki na imbus 12.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v