Skocz do zawartości


Jak zrobić ogrzewanie w kabinie ???

Co widzimy na zdjęciu Claas dominator?

Kombajn Claas Dominator 88 podczas prezentacji na placu gospodarstwa. Maszyna jest wyposażona w heder z dziobami, co wskazuje na przystosowanie do zbioru kukurydzy. Dominator 88 napędzany jest silnikiem Daimler-Benz OM352 o mocy około 155 KM, co zapewnia odpowiednią wydajność dla tej klasy sprzętu. Zbiornik ziarna ma pojemność około 4,5 tony, co umożliwia dłuższą pracę bez częstego rozładunku. Charakterystyczna kolorystyka Claasa — zielono-biała z czerwonymi akcentami — nadaje solidnego wyglądu, a kabina operatora jest zaprojektowana z myślą o komforcie i ergonomii, co ułatwia długie godziny pracy. Kombajn stoi na ubitym terenie, a w tle widać uprawy kukurydzy, co dobrze oddaje kontekst jego zastosowania w gospodarstwie rolnym.


Rekomendowane komentarze

kiedyś taką nagrzewnicę elektryczną z Peugeota 406 podłączyłem na krótko do akumulatora pracującego samochodu, miała taki pobór prądu że w samochodzie zaświeciła się lampka ładowania

dlatego też nie sądzę że przy podłączaniu nagrzewnicy elektrycznej będzie mniej roboty, bo trzeba będzie ciągnąć grube kable bezpośrednio od akumulatora, chyba nie myślisz że taką nagrzewnicę podłączysz pod gniazdo zapalniczki???

Nie rozumiem dlaczego na elektryczną szkoda kasy a na wodną nie. Elektryczną podpinasz jednym kablem i cześć a z z wodną się sr** z przewodami, ciągnij po długości, znajdź miejsce wejścia do kabiny itp. Ja w kombajnie wybrałbym ogrzewanie zasilane elektrycznie.

ale elektryczna grzałka powoduje większy pobór mocy przez co i alternator pobiera większa moc z silnika ,może i nezauważalne ale przy małolitrażowych silnikach samochodowych widoczne zjawisko tym bardziej że większy pobór mocy z alternatora to niższe napięcie na zaciskach alternatora jak i akumulatora (przez co bywa gorzej doładowany)

a taka nagrzewnica wodna pobiera część z części ciepła odpadowego z procesu spalania które i tak  jest bezpowrotnie tracone przy oddawaniu go do atmosfery więc lepiej go nie marnować 

co prawda każdy kij ma 2 końce i tak grzałka elektryczna grzeje od razu a nagrzewnica musi poczekać aż silnik się nagrzeje

wracając do sposobu prowadzenia węży to po tamtej stronie jest chłodnica to puścić węże tamtą stroną kabiny w kokpicie przy podłodze , przepustami do komory silnika i w przedniej ścianie kokpitu przy słupku kabiny powinny być tez jakieś otwory i można dać ją z przodu przed kokpitem przy podłodze i nawiew skierować między przednią szybę a kolumnę kierownicy to będzie dość szybko sauna, np nagrzewnica wodna w zetorze przy 80 st ma z 6kW to weź pobierz taką moc z instalacji elektrycznej

widziałem tą wersję kabiny w 98vx i jaguarze to tam nie ma fabrycznych nagrzewnic w suficie? tylko filtry kabinowe i klima?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v