Skocz do zawartości


Kubota pod maską. Wszystko ładnie, piękne tylko ten DPF jest zbędny... Ma ktoś Kubote M60 bez DPF'a ?

Co widzimy na zdjęciu Kubota M9960?

Ciągnik Kubota M9960 operuje na placu gospodarstwa, wykorzystując moc znamionową 100 KM, co czyni go odpowiednim do różnorodnych prac rolniczych. Wyposażony w czterocylindrowy silnik Diesla o pojemności 3.8 litra, zapewnia niezawodność i efektywność w każdym zadaniu. Dzięki mechanicznej skrzyni biegów 12/12, operator ma możliwość precyzyjnego dostosowania prędkości do specyfiki wykonywanej pracy. Kubota M9960 współpracuje z maszyną towarzyszącą, co podkreśla jego wszechstronność i znaczenie w codziennych obowiązkach agrotechnicznych. Solidna konstrukcja i nowoczesne rozwiązania zapewniają optymalne osiągi i komfort pracy, niezależnie od wyzwań.




Rekomendowane komentarze

To w czym problem? Bieg w dół i ogień... Gorzej jak ciągnik jest używany jako taczka... Są dwie możliwości: albo wtrysk paliwa w fazie wydechu ale wtedy potrzeba wyższych obrotów albo dodatkowy wtryskiwacz do filtra bezpośrednio na wejściowy wkład ceramiczny. W pierwszrj metodzie często w wyeksploatowanych silnikach zaczyna przybywać oleju a w drugiej zdarza się okresowe dymienie. W obydwu metodach przy eksploatacji silnika z nominalnym obciążeniem oczyszczanie dzieje się samo, często bez udziału dodatkowego paliwa... Taką wiedzę ja posiadam... Acha - przy wszelkiego rodzaju dostawkach ćwiczonych w pewnym okresie. na zachodzie, problem był największy bowiem nie było skąd brać dodatkowej energii i tam trzeba było hulać raz po raz po autostradach o ile auto pozwoliło na to jeszcze. W efekcie większoś tych silników zabijała sprężarki. - to do właścicieli zetorów o ile tam jest faktycznie tylko dostawka...

Wyeksploatowanie silnika ma tylko taki związek z przybywaniem oleju, a dokładniej ON w oleju, że jest większa częstotliwość wypalania dpf. Jeśli chodzi o sam proces wypalania dpf a. Przybywanie ON w oleju silnikowym w wyeksploatowanym lub nie silniku. Ma związek z temperaturą spalin jaką sterownik musi uzyskać do wypalenia filtra. Jeśli jeździmy nawet nie wyeksploatowanym autem na krótkich odcinkach i niskich obrotach. To i tak ze względu na niedogrzanie silnika ON w oleju będzie przybywał. Po prostu sterownik rozpoczynając proces wypalania dawkuje więcej paliwa w suwie wydechu by podnieść temperaturę spalin i samego dpf, aby się prawidłowo wypalił. Cześć paliwa ścieka po ściankach cylindra do miski. Rozgrzewanie silnika jest na tyle ważne, że producenci osobówek programują je tak. By podczas wypalania dla obciążenia silnika włączało się ogrzewanie szyby i lusterek. Nawet latem. 

W ciągnikach z tego co kojarzę częściej stosuje się dodatkowy wtryskiwacz. Zamontowany w samym filtrze. Jd chyba tak ma. Z aut miała tak kiedyś toyota. Nie wiem jak ma teraz. I o ile auta bez dpf nie kupimy to ciągnik wciąż jeszcze można kupić bez dpf.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v