Skocz do zawartości

Wtyczka grzałki płynu chłodniczego jak i oleju przekładniowego. T6.165



Gdzie znajdę takie przewody aby to połączyć z siecią 230 V (przeszukałem internet i na nic podobnego nie znalazłem, ale musi coś takiego być).


Rekomendowane komentarze

Może da się dobrać pojedyncze konektory pasujące na poszczególne piny. Wtedy możne je zalać w jakiejś nieprzewodzącej prądu masie typu Poxilina czy coś podobnego i w ten sposób stworzyć "wtyczkę". A jak ciągnik jest po gwarancji, to po prostu bym wymienił gniazdo.

 

EDIT: Kolega wyżej mnie uprzedził, więc chyba problem rozwiązany ;)

a moze kabel od monitora by pasował  jest podobnego kształtu 

Porównaj sobie złącza c13/c14 oraz c19/c20 i będziesz wiedział, że nie pasuje ;)

To jest normalna wtyczka i da się kupić cały przewód zasilający jak ktoś nie chce zarabiać. 

Rozwiązanie podałem, Autor już wie co i jak, to nie kombinujcie jakiś przeróbek skoro problem rozwiązany bezinwazyjnie

Przewodów się nie dopominałem gdyż miała być tylko grzałka w bloku, ale założyli też w skrzyni, ale z tego co mówił przedstawiciel to często w zestawach nie ma przewodów do sieci ( a na pierwszy rzut oka myślałem że tam będą pasować komputerowe i przez to też odpuściłem.

 

Dzięki koledze   @romek6340 problem profesjonalnie rozwiązany, przeróbka raczej nie wchodziła w grę gdyż tanio to też by nie wyszło, szukałem w sieci raczej jako złącze grzałki itp a nie pomyślałem że to też może być coś z informatyki/komputerów.

Śmiem twierdzić  że termostatu nie ma gdyż w instrukcji jest napisane że można ją używać do podtrzymywania temperatury oleju a nie rozgrzewania zamarzniętego. Więc ogólnie jest dobra gdzie ciągnik jest użytkowany codziennie w zimę ale gdy ciągnik będzie trzeba uruchomić sporadycznie to grzałka do niczego się nie przyda.

Co znaczy do podtrzymywania temperatury? Kiedy to ma mieć zastosowanie? Olej przecież nie zamarza a jak się codziennie uruchamia to trzeba podgrzać. Tak kombinuję coś wymyślić, bo mam w 60ce zbiornik do niezależnej hydrauliki i zimą musi pracować min 20 min, żeby ładowacz jakoś zaczął pracować. Zalany olej hydrauliczny h-46 i robi się za gęsty.

najsprytniej to wstawić 2 takiej samej grzałki i połączyć je szeregowo jedna za drugą, każda będzie zasilona połową napięcia sieciowego i wydzieli 1/4 mocy znamionowej a 2 dadzą połowę mocy pojedynczej grzałki , np coś takiego https://www.egrzalki.pl/pl/c/GRZALKI-DO-FRYTKOWNIC/48 ale ogólnie im dłuższa grzałka (długość tych rurek) tym lepiej 

no i temu pytałem o wymiary zbiornika bo lepiej zamontować by jedna była przy drugiej niż jedna nad drugą

Co znaczy do podtrzymywania temperatury? Kiedy to ma mieć zastosowanie? Olej przecież nie zamarza a jak się codziennie uruchamia to trzeba podgrzać. Tak kombinuję coś wymyślić, bo mam w 60ce zbiornik do niezależnej hydrauliki i zimą musi pracować min 20 min, żeby ładowacz jakoś zaczął pracować. Zalany olej hydrauliczny h-46 i robi się za gęsty.

 

 

To znaczy że grzałkę włączamy po zgaszeniu silnika (gdy olej jest jeszcze ciepły) i grzałka podtrzymuje temp. oleju do następnego uruchomienia (gdy włączymy gdy olej jest gęsty może wystąpić "przypalenie" oleju).

 

W Ursus-ie 1004 mieliśmy kiedyś zamontowane płyty grzejne pod misą olejową.

 

Moc grzałki 600W lub 700W jutro spojrzę dokładnie

Tak, głównie to się sprawdza tam gdzie ciągniki codziennie pracują, a gdy ciągnik jest uruchamiany raz w zimę to nie bardzo się sprawdzi.

 

Płytki tego typu (popularnie u nas nazywane "maszynki"); http://allegro.pl/plyta-grzejna-do-kuchni-1000w-145mm-k4-i6221838583.html

http://allegro.pl/podwojna-plyta-kuchenna-grzewcza-grzejna-kuchenka-i5998841289.html

 

 

Mam już przewody więc grzałka płynu 600W zaś oleju 400W, takie wartości pokazał watomierz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v