Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Heh to jest efekt luzujących się zwolnic w C-360 :P

 

 

Ja sobie z tym poradziłem, nieraz zapina się 1200kg na tylny tuz i spoko -nie luzują się, nie pękają B)

 

Nie raz z pola wracało sie wolno bo zwolnica była poluzowana, ale to było do czasu... pękła pochwa ale jak wykanczalismy Pługiem poprzecz i koło tylko sie odsunęło i oparło na błotniku.

 

 

 

P.S -porównywał ktoś zwolnice od C-360 i od C-355/C-4011? :D

Heh to jest efekt luzujących się zwolnic w C-360 :P

Ja sobie z tym poradziłem, nieraz zapina się 1200kg na tylny tuz i spoko -nie luzują się, nie pękają B)

 

Nie raz z pola wracało sie wolno bo zwolnica była poluzowana, ale to było do czasu... pękła pochwa ale jak wykanczalismy Pługiem poprzecz i koło tylko sie odsunęło i oparło na błotniku.

P.S -porównywał ktoś zwolnice od C-360 i od C-355/C-4011? :D

 

C-355 i C-4011 mają najlepsze zwolnice mocniejszy materiał

Ale jak bym miał składać C-360 to tak silnik od C-360 skrzynia biegów od C-355 a most i resztę od C-4011 i raczej długo by to chodziło :-)

Ach daj spokój, zaobserwuj ile jest takich C-360 co grechodzą ze w kabinie nic nie słychać? -99% heh

Ja w swojej C-360 mam atak od zetora i zwolnice od C-355, -jak by ktoś nie wiedział to na walku który wychodzi ze skrzyni do zwolnicy na wysokości tej przystawki od szczęk hamulcowych i cylinderka jest ŁOŻYSKO które usztywnia ten wał, popatrz, C-360 nie mają tego (miałem zwolnicę od C-360 i od C-355 obok siebie to wiem) i gdy nie ma łożyska to wszystko pracuje (ugina się) -jak by nie patrzył to ten frezowany wał skrzynia-zwolnica koła ma z 50cm z tego 10cm jest wsunięte w skrzynie, ale na odległości 40cm, nie ma żadnego usztywnienia, tak jak wyżej pisałem ze następuje uginanie się go, co powoduje luzowanie sie zwolnic a w pozniejszym czasie pękanie pochw... natomiast w zwolnicy od C-355/ C-4011 na wysokosci szczęk jest lozysko które jakby usztywnia ten wał,

 

a jak zdjelismy osłonę z jednej zwolnicy i z drugiej to ta z C-360 była pośrutowana a ta C-355/C-4011 nic -jak nowa

 

Pozostaje jeszcze sprawa ilości ząbków na trybach w zwolnicach C-360/C-355 :D

C-355 ma 9 na tym mniejszym kole a C-360 ma 12 -albo odwrotnie! ;)

Efektem założenie zwolnic od C-355 do C-360 jest to ze C-360 staje sie szybsza :P

 

 

Atak od zetora 600-700zł + przełożenie zwolnic z C-355 przed sprzedażą to kwestia chęci =przyjemność z jazdy bezcenna

 

 

Przy jeździe na 5 biegu przy 1600obr słychać tylko tykanie silnika B)

 

Kto by pomyślał ze trzydziestoletnie zwolnice będą w dwudziestoletnim traktorze chodzic jak marzenie...

 

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v