dawid6330 100 Opublikowano 31 Lipca 2016 @Rolnik1973 to twoje posanie to juz nudne sie robi i monotonne. Odnośnik do komentarza
kamil16251290 382 Opublikowano 31 Lipca 2016 On to robi by sprowokować innych do kłótni, nic innego. Jakby poważnie tak twierdził umiał by się jakoś rzeczowo wytłumaczyć. Już dawno powinien dostać bana dożywotniego za to ale moderatorzy śpią. Widzę że już swój komentarz skasował ze strachu. Patriota za dychę. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 31 Lipca 2016 Raczej sam nie skasował tylko jeden z przydupasów admina, którzy usuwają niewygodne posty i nie mam na myśli tu tylko Rolnika1973. Odnośnik do komentarza
karolas123 88 Opublikowano 31 Lipca 2016 claas da zwrot kosztow jesli ciagnik ma faktycznie 2,5k i jest naprawiaby w autoryzowanym serwisie. Odnośnik do komentarza
kamil16251290 382 Opublikowano 31 Lipca 2016 @Thomas2135, sam kasuję, już nie raz tak robił. Pod jednym zdjęciem jak inni zaczęli po nim jechać to pokasował od razu kilka swoich komentarzy i zostało zdjęcie z komentarzami z których nie wiadomo o co chodzi. Odnośnik do komentarza
jonek98 2711 Opublikowano 31 Lipca 2016 To 73 w jego nicku to chyba rok urodzenia ojca Odnośnik do komentarza
Mateusz2424 17 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 claas da zwrot kosztow jesli ciagnik ma faktycznie 2,5k i jest naprawiaby w autoryzowanym serwisie. mógłbyś powiedzieć coś więcej o tym zwrocie kosztów? Odnośnik do komentarza
karolas123 88 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Na niektóre elementy claas określa minimalny przebieg dla przykładu sprzegła w axosach lub te tłumiki drgań określił na około 4000h wiec jeśli nie przekroczysz połowy tego przebiegu a wystąpi awaria claas pokrywa cały koszt wymiany lub część w przypadku gdy stwierdzono zużycie tych elementów. Warunkiem jest serwisowanie ciągnika w autoryzowanym serwisie. Ponad to jeśli po okresie gwarancyjnym ciągnik jest serwisowany w autoryzowanym serwisie otrzymuje sie 20% rekompensate kosztów napraw. Odnośnik do komentarza
Mateusz2424 17 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Na niektóre elementy claas określa minimalny przebieg dla przykładu sprzegła w axosach lub te tłumiki drgań określił na około 4000h wiec jeśli nie przekroczysz połowy tego przebiegu a wystąpi awaria claas pokrywa cały koszt wymiany lub część w przypadku gdy stwierdzono zużycie tych elementów. Warunkiem jest serwisowanie ciągnika w autoryzowanym serwisie. Ponad to jeśli po okresie gwarancyjnym ciągnik jest serwisowany w autoryzowanym serwisie otrzymuje sie 20% rekompensate kosztów napraw. w serwisie wgl o takim czyms takim. bede musiał o to zapytac. Odnośnik do komentarza
karolas123 88 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 To naturalnie zalezy od uczciwosci dealera Odnośnik do komentarza
Kustosz 11 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 To nie zależy od dealera, bo dla niego nie ma znaczenia czy to pójdzie na gwarancji czy zapłaci klient, a te procenty też nie są take jak pisze kolega, wszystko zależy od wielu czynników. Możesz i 100% zwrotu otrzymać w momencie kiedy ciągnik będzie po gwarancji i nie zostaniesz na lodzie. Odnośnik do komentarza
karolas123 88 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 A ja napisałem, ze ktoś zostanie na lodzie? Warunkiem jest pogwarancyjne serwisowanie i tyle. Wiecej niz 25% do roboty claas nie da nigdy. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się