John deere 6115 M
 

John deere 6115 M

  • 8409 wyświetleń

nowa rakieta, jeden z ostatnich bez scr



Informacje o zdjęciu John deere 6115 M

Zrobione z SAMSUNG GT-I9506

  • 4.1 mm
  • 1/864
  • f f/2.2
  • ISO 50

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • atomik
  • 145 2493

2016 luty mitas (continental)opony r38 600 i r28 480, autoqaud 24, zsetaw ogrzewania zimowego, 3 pary wyjsc wzmocniony podnosnik i wydatek pompy, fotel pneumat, komplet oswietlenia roboczego, felgi dwupozycyjne,tak z co grubsza, wyjsciowa cena 238 netto ale bardzo duzo utargowalem

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wilhelm
  • 406 2951

Mimo że jestem zwolennikiem Fendta, to za taką cenę nie wachałbym się z zakupem J.D. Tymbardziej że bez SCR. Zadowolenia z zakupu i pracy życze :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Marcelix
  • 65 713

Graty, piękna maszyna. Nie rozumiem uprzedzenia ludzi do podawania cen. Przecież on go nie ukradł i nikt go do skarbówki nie pod....bie !!!!

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wilhelm
  • 406 2951

Jedno rozwiązanie i drugie potrzebne jak umarłemu kadzidło.. Ale jedno i drugie po gwarancji należy "obejść".

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • atomik
  • 145 2493

cena jest umową handlową zawrtą prawnie i można mieć tylko klopoty za jej podanie ale dużo wie lepiej. obciążniki są do przełożenia z drugiego

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PATr
  • 408 4251

SCR jest zdecydowanie lepszy, mimo iż trochę kosztuje użytkowanie to jest przede wszystkim bezinwazyjny dla silnika a po drugie oszukać komputer przy adblue(scr) tak aby nie wywalało błędów jest zdecydowanie taniej i łatwiej niż wypluć cały dpf także nie masz kolego z czego się cieszyć

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 2004 7947

Ja też bym raczej wolał scra ad-bluea.Dpf to najgorsze dziadostwo dla silnika razem z Egr.Nie dość ze muli silnik na niższych obrotach to jeszcze jak dobrze w pizde nie dostanie to się zapcha i po balu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • atomik
  • 145 2493

@ PAT oba systemy mają swoją wadę i zaletę, jeśli już tak bardzo bronisz scr to podjedź do serwisów samochodów ciężarowych i popatrz jak wygląda to trochę od kuchni to może przestaniesz chwalić. wolę z samym dpf niż z dpf+scr a powoli czeka to wszystkie ciągniki. zawór egr można obejść. pcjao co odrazu wycinać dpf ??? pojedź do niemiec osobówką z wyciętym urządzeniem tego typu to Ci na mandat braknie, a każda szanująca się stacja diagnostyczna spaliny bada a powoli wszytskie będą badać do tego się dąży. każdy płacze na dpf w osobówkach a mimo to słyszałem pojedyncze przypadki problemów.

@ jonek pytanie o klimę pomijam bo nawet nie jest śmieszne

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • atomik
  • 145 2493

narazie wiele nie pracował kompletuje maszyny, jeździ się bardzo dobrze, dociera się, spalanie zadowolony jestem

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj