Skocz do zawartości

Ursus C-360 3P



Z serii "przygotowania do ZLOTU" :D




Rekomendowane komentarze

Jak was przeraża spalanie w takim mały ciągniku jak ta Proxima, to albo trzeba było dokupić zamiast niej z dwie "ekonomiczne sześdziesiuntki", albo nauczyć się ekonomicznej obsługi ciągnika w czasie pracy.

Beczka ON starczy mi w 6-cylindrowcu na głębokie zgruberowanie 20ha i to jest robota na jeden cały dzień laugh.png

 

Wiesz co to jest przenośnia?

Gość forterraturbo

Opublikowano

Zetor pali,ale robi.Jak się umiejętnie operuje gazem to wynik jest zadowalający. Zetor lubi łyknąć w transporcie <_<  i to jak się leci z gazem w podłodze jak ja -_- , do tego się nie nadaje,w orce 4x40 forterra w optymalnych warunkach na I i II klasie weźmie z 15-16l. @jonek98 - tylko Crystal to akurat silnik Deutz'a i to jego duże spalanie właśnie też mnie zastanawia, będę go miał na testach to i się wypowiem ;) .

A poza tym Proxima chyba w ogóle nie jest Jego.

Gość forterraturbo

Opublikowano

Crystal to jakieś nie porozumienie, mają go niby modernizować, jak wsadza tu lepszą kabinę i zrobią tak jak miało być na początku - dwie wersje - jedna prosta, jak ta, a druga na wypasie,czyli asystenci wszelkiej maści itd itp. to jest szansa zawojować w segmencie, oczywiście cena też do poprawki.

Przynajmniej nikt im nie powie,że nie mają modeli 6 cyl. :P Kiedyś jak gadałem z przedstawicielem to mówił,że cena jest zawyżona, bo nie chcą za dużo sprzedać - takie ciągniki przejściowe i ulokowanie się na rynku(cholera wie w jakim segmencie),a dwa zaraz chcą robić lift i wtedy ma nie być dużej różnicy w cenie,a nawet niższa, ale to takie wróżenie.Ja i tak bym go nie kupił.Z Zetora póki co widzi mi się zmodernizowana Forterra (z AdBlue) trochę pod Crystala i P Power 120. Major też jest spoko,ale ten który został zaprezentowany teraz, jakoś robi na mnie lepsze wrażenie - lepsza skrzynia, kabina, mnie widoczny segment budżetowy ;)

Gość forterraturbo

Opublikowano

W forterze mam i dziadowskie siedzenie, które amortyzuje wystarczająco i ma prostą budowę,oraz kierownicę na patyku, która jest dla mnie odpowiednio ustawiona,więc jak komuś takie coś pasi to spoko, ja potrzebuje czegoś więcej,to dopłaci,albo kupi NH. Jakby nie było jak będę konfigurował ciągnik to będzie i regulowana kiera i grammer. Co prawda standardem to nie jest,ale przeważnie jak się usiądzie i konfiguruje,to dokładają w gratisie. ;)


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v