Skocz do zawartości

Podnośnik od Ursusa C-355


Rolnik2517

plecak zdjęty
myślałem że winą opuściania są uszczelniacze na tłoku ale są dobre uszczelniacze jak nowe tłok też jest dobry to jaka jest przyczyna opuszczaania podnośnika ? bo ja obstawiam rozdzielacz
druga sprawa czy da radę założyć tutaj tłok z tuleją od zetora 7211 ? będzie do pasować ? i czy rozdzielacz też pasuje od zetora 7211 ?
następną usterką jaka wyszła podczas mycia jest cieknąca chłodnica czym to najlepiej zalepić ?




Rekomendowane komentarze

Nie chcę cię martwić ale u mnie nawet po konkretnym remoncie spokój był max na pół roku :D ale może tylko ja mam takiego pecha do tego podnośnika. Co do samego opuszczania...u mnie tłok i cylinder nie wyglądał na pierwszy rzut oka źle więc dorobiłem 3 pierścień wymieniłem oringi w rozdzielaczu i na chwilę był spokój ale jak trochę popracował to dalej opuszczał....potem przy którejś z kolei rozbiórce podnośnika postanowiłem zainwestować w nowy cylinder i tłok i kolejną wymianę uszczelnień w rozdzielaczu...jakie było moje zdziwienie jak okazało się że na nowym cylindrze i tłoku z dwoma pierścieniami  trzymał o niebo lepiej jak na tym starym przerobionym :) Więc jak dorabiać taki dodatkowy pierścień to tylko na całym nowym zestawie :) 

wielu fanatyków twierdzi ze c360 to najlepszy ciągnik na polskiej wsi. ja na szczęście nie jestem fanatykiem i sprzedałem to ścierwo. jak tylko miałem ochote to mogłem coś remontować na okrągło podnośnik porażka co chwilę coś, jak jeden wyciek zrobiłem w ciągniku to zaraz z drugiej strony cieknie na okrągło coś. podobno teraz taka jakość części jest do tego cuda.

Nie chcę cię martwić ale u mnie nawet po konkretnym remoncie spokój był max na pół roku :D ale może tylko ja mam takiego pecha do tego podnośnika. Co do samego opuszczania...u mnie tłok i cylinder nie wyglądał na pierwszy rzut oka źle więc dorobiłem 3 pierścień wymieniłem oringi w rozdzielaczu i na chwilę był spokój ale jak trochę popracował to dalej opuszczał....potem przy którejś z kolei rozbiórce podnośnika postanowiłem zainwestować w nowy cylinder i tłok i kolejną wymianę uszczelnień w rozdzielaczu...jakie było moje zdziwienie jak okazało się że na nowym cylindrze i tłoku z dwoma pierścieniami  trzymał o niebo lepiej jak na tym starym przerobionym :) Więc jak dorabiać taki dodatkowy pierścień to tylko na całym nowym zestawie :)

tłok i cylinder będzie nowy koszt 180 zło plus dorobienie dodatkowego kanału a rozdzielać dostanie po regeneracji

sprzedasz jeden złom, dołożysz do drugiego, zacznie się sypać, stracisz sprzedając bez naprawy, znowu dołożysz, znowu kupisz złom, i tak w kółko

nie wiem czemu na siłę do tego ciągnika chcesz ładować graty od Zetora, co chwilę piszesz że jak nie podnośnik od Zetora, to pompa od Zetora, chcesz mieć dobry ciągnik to wsadź w niego te pieniądze co masz na malowanie w mechanikę, napraw co tam masz popsute, tylko nie sam, tylko weź kogoś ogarniętego, zrobi to szybciej, taniej, i pewniej

@grzesmały dobrze pisze, każdy myśli że jak tylko przejmie gospodarkę to w ciągu 5 lat dokupi 10ha, wymieni cały sprzęt na nowy i będzie tyłek dziesięciozłotówkami podcierał, życie dosyć brutalnie weryfikuje te ambitne plany w 99,9% przypadków...

Chyba ,że się jest dzieckiem szczęścia ... :D

 

 

   Jedyna szansa to ciągle ogłaszać , nie liczyć na zbyt wiele ale być w tym konsekwentnym , może się ktoś trafi . Jeśli się trafi to kupować ciągnik bez względu na markę , byle w dobrym stanie i za dobrą cenę , od razu ogłaszać za parę złotych więcej i tak pomalutku , z dużym poświęceniem własnego czasu i nerwów można w końcu mieć odczuwalnie lepszy ciągnik .

 

 

   Ja z tatą tak "dorobiliśmy " się lepszej prasy kostkującej , praktycznie bez dokładania do niej kasy . Choć trwało to parę lat to w końcu prasę mamy fajną :)

tłok kupiony z cylindrem koszt 200 zł do tego przetoczony kanał na 3 uszczelniać

rozdzielać kosztuje po rege 300 zł

tylko jak podniosę to żeby chciał opuścicz <_<

w jakiej kolejności powinny być te uszczelniacze ? 3 szerokie a dopiero potem ten metalowy ? czy dwa szerokie metalowy a za nim szeroki dopiero ?

bo ja będę miał 3 szerokie a za nimi metalowy

ja np uszczelkę wymienię pod głowica ale wału już nie ustawię trochę się znam na mechanice a np silnik z golfa 1.8 benzynka mogę naprawić bez problemy jedynie co to klucze odpowiednie mi są potrzebne

 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v