Skocz do zawartości

Budowa przyczepy wywrotki (1)


timo

Budowa przyczepy wywrotki na podzespołach Jelcza. Wywrot trójstronny z Jelcza 317 3W, rama ze skrzyniowego Jelcza 315M, oś od naczepy D-68 (taka sama, jak w przyczepie D-83), koła albo zostaną oryginalne, albo przyjdą balonowe 16R20 od Fortshritta.

Będzie zapinana na zaczep Piton Fix, hamulce hydrauliczne, stopa podporowa hydrauliczna.

Na zdjęciu demontaż skrzyni ładunkowej po przymiarkach.


Rekomendowane komentarze

Gołą ramę, jedynie z jakimiś pierdołami typu mocowania resorów, zbiorników powietrza itp. no i z zaczepem automatycznym, który zostanie w przyczepie.

Odnośnik do komentarza

Przerabiaj tego liaza na przyczepę. Prędzej taką przyczepę sprzedaż.  W całości jej nie prowadź na złom, jak już wyrejestrowana. Znajomy identyczną skodę 706 mts wywrotkę jak twoja kupił zepsutą, wyrejstrowaną w cenie złomu i zrobił elegancką przyczepę wywrotkę. A buda, silnik i przednia oś to na złomie ok.2000zł. O dziwo tamte auto choć było trupem z krzaków, ze zgnitą kabiną, które przyjechało na holu to miało założone z tyłu na moście prawie nowe opony, chlapacze, miało dobre burty, a nawet kilkadziesiąt litrów paliwa w zbiorniku. :P

Odnośnik do komentarza

buda, silnik i przednia oś to na złomie ok.2000zł

 

Za złom płacą ok. 35 gr/kg, od kiedy buda, silnik i przednia oś ważą łącznie prawie 6 ton?

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v