Skocz do zawartości

gorgo_pl

Dodatkowe obciążniki w moim Belarusie :)


Rekomendowane komentarze

DPF nie masz to nawet nie źle. A nie wiesz czy EGR na turbince masz?  Mocowanie przerabiałeś żeby tyle obciążników nałożyć?

Odnośnik do komentarza

Tuza zakładać nie będę. Obciążniki były dołożone profilaktycznie. Agregat sporo wystaje do tyłu. Zawsze to lepszy docisk przedniej osi.

Odnośnik do komentarza

Skrzynia 14/4 synchronizowana, rewersu brak, ale jakoś idzie się przyzwyczaić do obsługi :) To pierwszy ciągnik MTZ jakim pracowałem.

Odnośnik do komentarza

mam 10 ale też planuję dodać 2 obciążniki na przód; koła Ci nie chaczą? u mnie 4 dodatkowe raczej powodowałyby obrabianie kołami

Odnośnik do komentarza

Nic nie haczy, mógłbym jeszcze więcej dodać i też by nie przeszkadzało ale by to trochę dziwnie wyglądało. Póki co do agregatu mi wystarcza. :)

Odnośnik do komentarza

Bo masz wersje z akumulatorami przed silnikiem co powoduje że obciążniki są wysunięte bardziej do przodu w starszych (Euro I) akumulatory są za siedzeniem, ciągnik krótszy bo nie ma tej wstawki przed osią na akumulatory i obciążniki są bliżej osi co może powodowac kolidowanie przednich kół przy skręcie.

W Valmetach takie patenty kiedyś stosowano:

Valmet-8550-96.-staf.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza

Tak też myślałem, Twój ciągnik jest dłuższy i to zmienia postać rzeczy Ja swojego kiedyś ważyłem to z pełnym bakiem paliwa i mną na pokładzie miał 4920 kg :) Dołożę mu jeszcze 2 to będzie 5010 kg Ogólnie fajnie że ciągnik swoją masę ma tylko te rozłożenie wagi jest niekorzystne Aczkolwiek Ci co mają tura powiedzą że super bo przy podnoszeniu d*py im nie podrywa  ;) 

Edytowane przez maretekk2
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v