piotr820 43 Opublikowano 26 Marca 2016 DPF nie masz to nawet nie źle. A nie wiesz czy EGR na turbince masz? Mocowanie przerabiałeś żeby tyle obciążników nałożyć? Odnośnik do komentarza
jonek98 2711 Opublikowano 26 Marca 2016 Jak masz egr to zaślep to od razu a najlepiej wywal Odnośnik do komentarza
gorgo_pl 13 Opublikowano 27 Marca 2016 Egr nie ma. A mocowanie zostało przerobione. Dołożyłem 4 sztuki. Odnośnik do komentarza
zetorfan12145 3 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 tuza nie planujesz dołożyć do niego ? Odnośnik do komentarza
zetorfan12145 3 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 pewnie brakowało obciążników że dołożyłeś Odnośnik do komentarza
gorgo_pl 13 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Tuza zakładać nie będę. Obciążniki były dołożone profilaktycznie. Agregat sporo wystaje do tyłu. Zawsze to lepszy docisk przedniej osi. Odnośnik do komentarza
dominiksoltys 7 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Mam pytanie, jaka masz skrzynie ? Masz rewersa ? Odnośnik do komentarza
gorgo_pl 13 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Skrzynia 14/4 synchronizowana, rewersu brak, ale jakoś idzie się przyzwyczaić do obsługi To pierwszy ciągnik MTZ jakim pracowałem. Odnośnik do komentarza
maretekk2 12 Opublikowano 6 Stycznia 2017 mam 10 ale też planuję dodać 2 obciążniki na przód; koła Ci nie chaczą? u mnie 4 dodatkowe raczej powodowałyby obrabianie kołami Odnośnik do komentarza
gorgo_pl 13 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Nic nie haczy, mógłbym jeszcze więcej dodać i też by nie przeszkadzało ale by to trochę dziwnie wyglądało. Póki co do agregatu mi wystarcza. Odnośnik do komentarza
MgrLukash 154 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Bo masz wersje z akumulatorami przed silnikiem co powoduje że obciążniki są wysunięte bardziej do przodu w starszych (Euro I) akumulatory są za siedzeniem, ciągnik krótszy bo nie ma tej wstawki przed osią na akumulatory i obciążniki są bliżej osi co może powodowac kolidowanie przednich kół przy skręcie. W Valmetach takie patenty kiedyś stosowano: Odnośnik do komentarza
gorgo_pl 13 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Dobrze mówisz kolego. Sprzedawca wspominał że obciążniki są wysunięte do przodu. Odnośnik do komentarza
maretekk2 12 Opublikowano 7 Stycznia 2017 (edytowane) Tak też myślałem, Twój ciągnik jest dłuższy i to zmienia postać rzeczy Ja swojego kiedyś ważyłem to z pełnym bakiem paliwa i mną na pokładzie miał 4920 kg Dołożę mu jeszcze 2 to będzie 5010 kg Ogólnie fajnie że ciągnik swoją masę ma tylko te rozłożenie wagi jest niekorzystne Aczkolwiek Ci co mają tura powiedzą że super bo przy podnoszeniu d*py im nie podrywa Edytowane 14 Marca 2018 przez maretekk2 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się