Skocz do zawartości


Dodatkowe obciążniki w moim Belarusie :)


Rekomendowane komentarze

Bo masz wersje z akumulatorami przed silnikiem co powoduje że obciążniki są wysunięte bardziej do przodu w starszych (Euro I) akumulatory są za siedzeniem, ciągnik krótszy bo nie ma tej wstawki przed osią na akumulatory i obciążniki są bliżej osi co może powodowac kolidowanie przednich kół przy skręcie.

W Valmetach takie patenty kiedyś stosowano:

Valmet-8550-96.-staf.jpg

 

 

Tak też myślałem, Twój ciągnik jest dłuższy i to zmienia postać rzeczy Ja swojego kiedyś ważyłem to z pełnym bakiem paliwa i mną na pokładzie miał 4920 kg :) Dołożę mu jeszcze 2 to będzie 5010 kg Ogólnie fajnie że ciągnik swoją masę ma tylko te rozłożenie wagi jest niekorzystne Aczkolwiek Ci co mają tura powiedzą że super bo przy podnoszeniu d*py im nie podrywa  ;) 

Edytowane przez maretekk2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v