Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Fiat 446?

Ciągnik rolniczy Fiat 446 jest wyrazistym przykładem włoskiej myśli technicznej, łączącym kompaktową budowę z wydajnością w pracach polowych. Wyposażony w silnik Diesla o mocy nominalnej około 45 KM, ten model charakteryzuje się czterocylindrową jednostką napędową o pojemności skokowej 2,3 litra. Napęd przenoszony jest za pomocą mechanicznej skrzyni biegów, co zapewnia precyzyjne dostosowanie prędkości do różnych form prac, takich jak orka czy transport. Fiat 446, dzięki swojej konstrukcji, idealnie sprawdza się na mniejszych gospodarstwach, gdzie wymagana jest manewrowość i niezawodność. Na zdjęciu maszyna znajduje się na placu gospodarstwa, w otoczeniu park maszynowego, co podkreśla jej centralną rolę w codziennych pracach polowych, zarówno jako główny pojazd roboczy, jak i element wsparcia dla innych maszyn, takich jak siewniki czy kultywatory.




Rekomendowane komentarze

mati999: dzięki :)

Theprzemo205, KacperDemczuk: cena około 20 tys, silnik 3 Perkins o mocy coś jak c360 3p czyli 48km ma zastąpić C-330. Hmm... powiem Ci tak komfort w kabinie bardzo dobry szyby uchylane, nawiewy, wspomaganie na orbitrol wydajna hydraulika prędkość jak w MF może nawet trochę szybciej mimo że ma zwolnice, zamiast C-330 jest to idealny ciągniczek. ;) 

 

tylko ten zrobi 20000 mth i będzie jechał a 360 heh

zawsze mnie zastanawiała, jak polacy to robią, że po 5k mth potrafią zajechać sprzęt :) ale działa to mniej więcej tak, na zachodzie, przy pługu liczy się 30-35km na skibe, a w polsce 20-25km. 60tka mając 52km ciąga 3 skiby a to jest 17km na skibę, 40tką też kiedyś targali 3 skiby to do dopiero przelicznik 14km :D i potem się wszyscy dziwią, że 60tka się psuje :) zadbajmy o nas polski sprzęt i nie nadużywajmy go to będzie nam służył bardzo długo.

mati999: dzięki :)

Theprzemo205, KacperDemczuk: cena około 20 tys, silnik 3 Perkins o mocy coś jak c360 3p czyli 48km ma zastąpić C-330. Hmm... powiem Ci tak komfort w kabinie bardzo dobry szyby uchylane, nawiewy, wspomaganie na orbitrol wydajna hydraulika prędkość jak w MF może nawet trochę szybciej mimo że ma zwolnice, zamiast C-330 jest to idealny ciągniczek. ;)

Fiacik widać, że zadbany i raczej nie wymęczony bo na zachodzie nikt nie wykonuje ciężkich prac tym kalibrem ciągników więc wart każdej wydanej na niego złotówki. Wiele części można kupić jako zamienniki na przykład z Granitu i ceny nie odbiegają od innych zachodnich. Oryginalne kupisz u dilera New Hollanda jeśli nie ma zamiennika ale generalnie to z tego jak wygląda to jest szansa, że poza filtrami nic nie będziesz potrzebował przez parę lat. Pamiętaj tylko o żelaznej zasadzie...kupiłeś traktor to wymień wszystkie oleje i filtry nawet jak wyglądają dobrze bo stary olej nawet czysty to stary olej...

Na koniec muszę Cię poprawić...to nie jest Perkins ! Wszystkie Fiaty mają własne silniki projektowane i produkowane we współpracy z Iveco. To bardzo dobre i ekonomiczne silniki !

Życzę bezawaryjności i zadowolenia !

Ciężko powiedzieć kto ma większe udziały w projektowaniu tych silników ale pewne jest, że Fiat a póżniej Fiat Agri współpracował z Iveco przy konstrukcji i produkcji silników.

Co do pompy wtryskowej to masz rzędową czy rotacyjną. Prawdę mówiąc nie widziałem jeszcze Fiata z pompą rotacyjną ale może być jak w przypadku ciągników International i Renault, że do tego samego silnika montowano różne pompy zależnie od rocznika i tego na jaki rynek szedł ciągnik. Zresztą nie ważne jaki osprzęt na silniku a ważne żeby traktorek śmigał i się nie psuł a w razie czego żeby nie było problemu z dostaniem części co w przypadku Fiata Ci nie grozi bo to bardzo popularne ciągniki więc jest masę części oryginalnych i zamienników.

Jak możesz to dodaj foto ze środka kabiny bo jeśli tak ciągnik wygląda z zewnątrz to w środku też powinien być w ładnym stanie.

No i te przyciemniane fabrycznie szyby B) Latem zawsze parę stopni chłodniej w środku B)

zawsze mnie zastanawiała, jak polacy to robią, że po 5k mth potrafią zajechać sprzęt :) ale działa to mniej więcej tak, na zachodzie, przy pługu liczy się 30-35km na skibe, a w polsce 20-25km. 60tka mając 52km ciąga 3 skiby a to jest 17km na skibę, 40tką też kiedyś targali 3 skiby to do dopiero przelicznik 14km :D i potem się wszyscy dziwią, że 60tka się psuje :) zadbajmy o nas polski sprzęt i nie nadużywajmy go to będzie nam służył bardzo długo.

 są agenci co i 4 skiby c360 targają to dopiero jest szał na wsi :D

Bo ciągle są tacy co liczą ilość skib zamiast szerokości roboczej i szpanuje po wsi taki z tymi skibkami :D

Mój pierwszy w życiu pług to 3 skibowa Unia Grudziądz U-023 o szerokości roboczej 90 cm. przy ustawieniu na maksa. Od tamtej pory minęło 28 lat. W tym czasie miałem tą Unię, ruski pług, Krone, Kvernelanda i od paru lat Overuma. Nie jest to jakiś nowy pług a mimo to 2 skiby zabierają tyle co te 3 w starej Unii. Teraz 50 cm. na korpus to żadna nowość a coraz więcej pługów ma 60 cm. na korpus...więc koledzy liczenie skib za traktorem jest co najmniej śmieszne  :D 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v