Skocz do zawartości


Panowie, do odkręcenia 8 śrub wokół WOM-u. Czy jeszcze coś muszę odkręcić by go wyjąć? Przy wyjmowaniu na co zwrócić uwagę? Nic się nie "wysypie" z niego? ;)


Rekomendowane komentarze

[galleryimg=628954]  przejrzyj galerię kolegi , a jak coś to pytaj go , w porządku chłopak , na pewno pomoże :)

Odnośnik do komentarza

ja tez nie jestem alfa i omega i tez sie dopytywalam innych . ale teraz jestem madrzejszy jak przez wlasna glupote i pospiech musialm rozbierac jeszcze raz

Odnośnik do komentarza

nie bylo pierscieni w sklepie to stwierdzilem ze zloze bez nich bo ciagnik byl.potrzebny a potem po oborniku rozbieralem jeszcze raz bo wom nie chamowal jak powinien

Odnośnik do komentarza

U mnie problem z WOM jest taki, że wolno startował, a później pod obciążeniem lubił stanąć i było słychać zgrzyt w tylnym moście, no i hamulec również do naprawy bo bez większego obciążenia kręcił.

Odnośnik do komentarza

no to caly kosz bo ten zgrzyt wywoluja tarczki czyli tarczki 28zl sztuka tloczki 28zl sztuka tuleja 28zl sztuka pierscien 8zl sztuka oring 4zl sztuka dobry zymering 20zl . tylko zebys w dobre miejsca zamontowal oringi

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v