Skocz do zawartości

Ursus C-360



Ursus C-360 po gruntownym remoncie i wyciszeniu mostu nic już nie wyje




Rekomendowane komentarze

trzeba wymienić tryb atakujący i koło talerzowe na zetorowskie (raczej typu zetorowskiego ja kupowałem np Korurs) oryginalny zetora też pasuje tylko cena jest całkiem inna.

co do tego, że nic nie słychać to nie wierzę bo siedzisz d*pą za przeproszeniem na moście a skrzynia jest przed tobą w dodatku w skrzyni masz proste zęby. chyba, że ciągnik nie ma kabiny lub ma podłogę to jest inaczej. ja mam 3p to silnik dużo ciszej i delikatniej pracuje dlatego hałas napędów jest bardziej odczuwalny. na zimnym oleju to fakt, że idzie jak ferguson, ale latem jak się rozgrzeje to już słychać. oczywiście głownie mówię o jeździe po drodze na 5 biegu i gaz w podłodze :P

czemu ? przecież to nie wpływa na komfort użytkowania :lol:

jak masz długi tłumik poza kabinę to jest ciszej trochę w kabinie tak mówią pogłoski a ja nie wiem bo kabiny nie mam ale jak w samochodzie się tłumik rozpiął to strasznie głośno było

 

w mojej c 355 tylny most nie wyje jest taki jak każda c 360 opuściła fabrykę piąty bieg nie zgrzyta bo trzeba umieć włączać bieg

jak masz długi tłumik poza kabinę to jest ciszej trochę w kabinie tak mówią pogłoski a ja nie wiem bo kabiny nie mam ale jak w samochodzie się tłumik rozpiął to strasznie głośno było

 

w mojej c 355 tylny most nie wyje jest taki jak każda c 360 opuściła fabrykę piąty bieg nie zgrzyta bo trzeba umieć włączać bieg

Rolnik2517 napisał aby zmienił tłumik bo szpeci.  A ja się pytam po co jeżeli to nie ma wpływu na komfort użytkowania


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v