kapec22 43 Opublikowano 21 Stycznia 2016 siema mógłbyś mi opisać dokładnie jak idą biegi w tych ciągnikach bo będę szedł na jazdę próbną i chce coś wiedzieć bo nigdy takim nie jeździłem, wiem że są dwie dźwignie po lewej i prawej ale wiem co i jak się włącza ten reduktor i wzmacniacz pozdro Odnośnik do komentarza
grzesmaly 701 Opublikowano 22 Stycznia 2016 w lewej dzwigni masz po blotniku do tylu wsteczny do przodu polowe do siedzenie i do tylu szosowe . tylko pamietaj niektóre mialy ta dziwignie pomiedzy nogami . prawa to 1.2.3.4 tak jak w maluchu do siebie i do przodu masz jedynke nastepny dziwignia do tylu . wzmacniacz masz po srodku pod kierownica w lewo normalne w prawo wzmocnienie tylko tu przydal by sie jakis plug zeby zobaczyc czy wzmacniacz sie nie slizga albo glupio lina i za drzewo . wlacznik napendu masz z tylu z lewej strony linka jak gaszeni w 3p . z prawej strony kolo recznego masz glowny wlacznik wom do przodu wlaczony do tylu wylaczony ale zalanczanie hydrauliczne womu masz lewa dziwignia pod kierownica . w wiekszosci tych ciagnikow wom na pusto kreci sie caly czas ale mi to nie przeszkadza przywyklem ze jak zakladam walek to gasze ciagnik . Odnośnik do komentarza
Ursusc385 1659 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Po rozgrzaniu oleju wom niema prawa się kręcić, jeśli się kręci, to jest uszkodzony. Odnośnik do komentarza
grzesmaly 701 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Ale nie sam wom jest uszkodzony tylko wlacznik Odnośnik do komentarza
kapec22 43 Opublikowano 22 Stycznia 2016 A ze wstecznym jest tak że jaki bieg mam na prawej dźwigni to jak przełączę z lewej na wsteczny to będzie odpowiednio 1-4 ? I to jest ten rewers właśnie że tylko się przerzuca z lewej przód tył ? Odnośnik do komentarza
pawelkarczewski 319 Opublikowano 22 Stycznia 2016 dźwignia od włączania womu działa w dwie strony przynajmniej tak jest u mnie, do przodu jest napęd nie zależny 540 i 1100, po środku wyłączony i się nie kręci wałek nawet jak załączysz dźwignią przy kierownicy, a do tyłu jest napęd zależny, tzn. napędzany bezpośrednio ze skrzyni biegów to jest kręci się stosownie szybko do prędkości jazdy i na każdym biegu działa. tylko wtedy nie radze włączać zająca przy podpiętej maszynie. Odnośnik do komentarza
grzesmaly 701 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Ja mam 385 i mowie jak jest w niej z biegami A napend znowu pamietam jak byl w 1224Polowe sa wolniejsze od wstecznego Odnośnik do komentarza
pawelkarczewski 319 Opublikowano 22 Stycznia 2016 to warto by było to dodać, a nie wprowadzasz kolegę w błąd że tak jest w zetorze. Odnośnik do komentarza
14thekamil14 783 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Czekam na efekt końcowy. Sam bym coś podłubał przy maszynach żeby się trochę poduczyć ale niestety nie mam gdzie... Odnośnik do komentarza
grzesmaly 701 Opublikowano 22 Stycznia 2016 to warto by było to dodać, a nie wprowadzasz kolegę w błąd że tak jest w zetorze. Nie wypowiedziale sie dokladnie masz racje ale staralem sie wypowiedziec na ile wiedzialem Pozatym te ciagniki nie ruznia sie az tak bardzo Odnośnik do komentarza
zetor10145turbo95 1200 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Walek sie kreci bo tloczki moga byc podjechane i nie wyhamowuja albo tarczej jest wiecej niz powinno byc Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się