Skocz do zawartości

Zetor



Teraz juz zalozylem rozdzielacz itp, ide do domku w kimono :P jutro dalej walka z kazda srubka :P i malowanko


Rekomendowane komentarze

w lewej dzwigni masz po blotniku do tylu wsteczny do przodu polowe do siedzenie i do tylu szosowe . tylko pamietaj niektóre mialy ta dziwignie pomiedzy nogami . prawa to 1.2.3.4 tak jak w maluchu do siebie i do przodu masz jedynke nastepny dziwignia do tylu . wzmacniacz masz po srodku pod kierownica w lewo normalne w prawo wzmocnienie tylko tu przydal by sie jakis plug zeby zobaczyc czy wzmacniacz sie nie slizga albo glupio lina i za drzewo . wlacznik napendu masz z tylu z lewej strony linka jak gaszeni w 3p . z prawej strony kolo recznego masz glowny wlacznik wom do przodu wlaczony do tylu wylaczony ale zalanczanie hydrauliczne womu masz lewa dziwignia pod kierownica . w wiekszosci tych ciagnikow wom na pusto kreci sie caly czas ale mi to nie przeszkadza przywyklem ze jak zakladam walek to gasze ciagnik .

dźwignia od włączania womu działa w dwie strony przynajmniej tak jest u mnie, do przodu jest napęd nie zależny 540 i 1100, po środku wyłączony i się nie kręci wałek nawet jak załączysz dźwignią przy kierownicy, a do tyłu jest napęd zależny, tzn. napędzany bezpośrednio ze skrzyni biegów to jest kręci się stosownie szybko do prędkości jazdy i na każdym biegu działa. tylko wtedy nie radze włączać zająca przy podpiętej maszynie. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v