Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Dwuosiowe

17 komentarzy

Rekomendowane komentarze

tutaj też ta plandeka niezbyt wygląda na przodzie jak by nie mogli zrobić nie za szeroko po skosie i by ładnie ominęła te wszystkie rurki..

A ja mam pytanie. Bo ten pronar ma hamulce dwuobwodowe i zatem czy można podpiąć do niej hamulce drugiej przyczepy typu hl czy d732, która ma jednoobwodowy?

Czy w tej hl sztywnej, której planujesz remont będzie wstawiony układ dwuobwodowy, bo gdzieś czytałem, że ma chodzić z tym pronarem? :)

pronar daje wyjście dwuobwodowe.

Hlka ma 1 obwodowe poki co.

co kto będzie ciągał to jeszcze nie wiem - zmienia mi się koncepcja.

zobaczymy co uda mi się kupić teraz.

A ja mam pytanie. Bo ten pronar ma hamulce dwuobwodowe i zatem czy można podpiąć do niej hamulce drugiej przyczepy typu hl czy d732, która ma jednoobwodowy?

Czy w tej hl sztywnej, której planujesz remont będzie wstawiony układ dwuobwodowy, bo gdzieś czytałem, że ma chodzić z tym pronarem? :)

A ja ostatnio o tym rozmyślałem i wymyśliłem że można na tym przykładzie zapiąć Pronarke (dwuobwodowa) jako pierwszą i przez nią poprowadzić wąż jednoobwodowy bezpośrednio do tyłu do HL-ki (jednobwodowej) warunek jest tylko taki że trzeba mieć w ciągniku zarówno dwu jak jedno obwodową instalacje i pytanie czy one obie działają jednocześnie czy jak zapnę dwu to jedno obwodowa nie działa:)

Można przypiąć jednoobwodową z przodu, a dwuobwodową z tyłu, zmienić złączki i czerwony przewód od dwuobwodowej podpiąć normalnie pod gniazdo jednoobwodowe i działa.

czyli czerwony jako szary?

przeciągnięcie przewodu to też dobry pomysł - tylko pytanie jak zachowa się ciągnik :P czy nie "zdurnieje"

No a jakby założył przyczepie z jednoobwodową instalacją hamulcową wtykę do przewodu hamulcy czerwoną zamiast tej zwykłej i podpiął pod te czerwone gniazdo z tyłu przyczepy z dwuobwodową instalacją to czy będzie działać?

A ja ostatnio o tym rozmyślałem i wymyśliłem że można na tym przykładzie zapiąć Pronarke (dwuobwodowa) jako pierwszą i przez nią poprowadzić wąż jednoobwodowy bezpośrednio do tyłu do HL-ki (jednobwodowej) warunek jest tylko taki że trzeba mieć w ciągniku zarówno dwu jak jedno obwodową instalacje i pytanie czy one obie działają jednocześnie czy jak zapnę dwu to jedno obwodowa nie działa:)

Ja tak zrobiłem. Wszystko fajnie tylko musisz ciągle w traktorze mieć powietrze. Dwa trzy razy wciśniesz hamulec, powietrze z tej jednoobwodowej ucieknie i ta dwuobwodowa Ci się blokuje. Ale delikatnie jeżdżąc nie przeszkadzało mi to. Gorzej jak wjadę np na wagę w miejscu docelowym i zaciągnę hamulec, wtedy jak chce ruszyć to muszę chwilę poczekać aż traktor dopompuje powietrza bo dwuobwodowa jest zablokowana

My jak braliśmy pt 612 to wzięliśmy w opcji żeby były węże na jedno i dwuobwodowe i teraz jak zapinamy do ciągnika to wszystkie 3 przewody, wtedy dopiero hamuje jak szatan ;)

drugą przyczepę jaką kupiłem tez jest dwuobwodowa.

Tak więc Jasiek dostanie zestaw 10+12 dwuobwodowy a Kubota będzie ciągać HLkę na jednoobwodowych hamulach :) Jak jej będzie za lekko to dostanie jeszcze Autosankę

drugą przyczepę jaką kupiłem tez jest dwuobwodowa.

Tak więc Jasiek dostanie zestaw 10+12 dwuobwodowy a Kubota będzie ciągać HLkę na jednoobwodowych hamulach :) Jak jej będzie za lekko to dostanie jeszcze Autosankę

Jaka to jest przyczepa? Nowa czy używana?

Szwagier spina wieltonke 10t (hamulce dwuobwodowe)  z d55 (jednoobwodowe) i śmiga. sposób jest taki, że dorobił sobie przejściówkę, dzięki której podpina czerwony przewód wieltona pod instalację jednoobwodową (zółtego nie podczepia wcale). Tylne gniazdo w wieltonie na przewodzie "czerwonym" założył sobie od hamulcy jednoobwodowych i tam podpina d55. 

Minus jest taki, że cały skład hamuje jak na instalacji jednoobwodowej

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×