Skocz do zawartości

Ursus C-360



Uszczelka pod głowicą? czy inna awaria?


Rekomendowane komentarze

 To jak tak to jeszcze mogą być pierścienie na tłokach... nie trzymają ciśnienia oleju i olej przedostaje się komory spalania. Wypycha ci uszczelką pod głowicą <sparciała pewnie> a reszta kolektorem, 
Bo uszczelka kolektora nic nie ma do tego, jak napisał kolega wyżej tylko spaliny wydostają się kanałem wylotowym... 
Wtryski nic do tego nie mają, bo jedynie przy dużej dawce paliwa mógł by ci ropę ze spalinami wypluwać i dusić się...
proponuje sprawdzić manometrem ciśnienie oleju na ciepłym ;) To jest moje zdanie, niech sie wypowie bardziej znajomy w te sprawy ;)

Prowadnica zawory masz już luz dość spory pomiędzy zaworem a prowadnicą  tłok idąc w dół zaciąga olej z góry z pod pokrywy zaworów olej dostaje się nad grzybek zaworu po czym razem z suwem wydechu wydostaje się w kolektor ( duża ilość oleju nie spala się a gdy  rozgrzeje się będzie kopcił jakby pierścienie ) ja obstawiam to a to że akurat na zdjęciu widać że cieknie gdzieś z boku kolektora to po prostu uszczelka pomiędzy kolektorem a głowicą w tym miejscu puszcza ww. olej na zdjęciu tego dokładnie nie widać może i cieknie z pod dekla zbieg okoliczności :D

pomiędzy głowicą a uszczelką i blokiem olej też będzie się wydostawał bo taka ilość oleju musi się gdzieś wydostać a przez zawór niestety aż tyle nie wydostanie się do kolektora :P




Kolego przeczytaj jeszcze raz wszystkie posty gdzie autar wypawiada sie ze ciagnik bierze znikome ilosci oleju
A mala ilosc oleju zostala by spalona wieksza mogla by wykonywac taki efekt ale to wtedy autor by stwierdzil ze ciagnik bierze sporo oleju i bez wstawiania zdjecia juz by wiedzial ze ma silnik do remontu
Chociaz nie neguje bo ubytek oleju moze robic takie efekty


Jesli zawor ma luz na prowadnicy moga byc problemy z uruchomieniem gdyz zawory moga sie nie domykac

Ja tu widzę jedynie 2 możliwości: winna jest głowica, a dokładniej zmiana prowadnic z zaworami jest potrzebna lub zespół: tłok-pierścienie-cylinder bo za duże luzy mają między sobą.

A cieknie ten olej non stop podczas pracy w polu czy tylko na niskich obrotach? Bo pierścienie mogły się ustawić przerwami jeden pod drugim i wygania ci olej, dasz mu dobrze po garach to przestanie, a jak znowu zacznie ciec to przyczyna nr.2 czyli remont bo rowki w tłokach i pierścienie są już wyrobione i latają jak wściekłe.

A ci specjaliści co piszą o uszkodzonej uszczelce pod kolektorem, to chyba są na etapie szkoły podstawowej  :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v