Skocz do zawartości

Ursus 1014 de luxe



Zakończenie sezonu 2015 :)
Czekamy do wiosny

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

Oczywiście eksportówka lepsza. Od podstawowego, który wychodził na rynek Polski różni go wielkość ogumienia (18,4r38 i 14,9r24), blokada mostu, przedni napęd załączany przyciskiem, odpalanie z stacyjki, oryginalne radio i głośniki blaupunkt, dodatkowe wygłuszenie i tapicerka, szyberdach,dodatkowy rozdzielacz, gruby dach, nadmuch i dodatkowe halogeny oraz podejrzewam, że jest nadal oryginalne siedzenie grammera. :)

Oczywiście eksportówka lepsza. Od podstawowego, który wychodził na rynek Polski różni go wielkość ogumienia (18,4r38 i 14,9r24), blokada mostu, przedni napęd załączany przyciskiem, odpalanie z stacyjki, oryginalne radio i głośniki blaupunkt, dodatkowe wygłuszenie i tapicerka, szyberdach,dodatkowy rozdzielacz, gruby dach, nadmuch i dodatkowe halogeny oraz podejrzewam, że jest nadal oryginalne siedzenie grammera. :)

zapomniałeś jeszcze o szybkiej skrzyni ;] mam to samo :D na wąskich kołach i bez turbo ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v