John6930 45 Opublikowano 26 Listopada 2015 zbyt dużej różnicy między tym a 135gx nie widać Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 26 Listopada 2015 Design perfidnie zerżnięty z Masseya <_<Szału nie ma, ciekawe jak z jej trwałością i solidnością bo ostatnio na AF trochę się Kubocie dostało. Odnośnik do komentarza
John175 50 Opublikowano 26 Listopada 2015 Jakie cyfry w cenie? Na bezstopniówce? Odnośnik do komentarza
KubaMF 828 Opublikowano 26 Listopada 2015 Nawet lampy przy kierunkach i na dachu te większe są na 100% od masseya... identyczny kształt a kabina kształtem też coś mi masseyem zalatuje Odnośnik do komentarza
SZYMANOX 480 Opublikowano 26 Listopada 2015 Ceny nie znam ,to jest wersja Premium KVT czyli na bezstopniówce Odnośnik do komentarza
MalyJohn 247 Opublikowano 26 Listopada 2015 Kabina zewnątrz to 90 % massey z serii 56 lub 66. Układ lamp na masce tak samo ;-) Odnośnik do komentarza
pp1208 706 Opublikowano 26 Listopada 2015 John6930 a według mnie duzo sie zmieniło. Fajny to jest i wyposazenie tez juz ma bogate. Ciekawe tylko jak z awaryjnością bedie Odnośnik do komentarza
czareczek85 539 Opublikowano 26 Listopada 2015 Dla mnie ten ciągnik to porażka ma taki sam silnik jak moja M128X to o czymś świadczy a mianowicie o tym że będzie bardzo dużo palił. bo te 4 cylindry i 6,1 l pojemności tu powinno być 6 cylindrów. W nowym rozdaniu modernizacji chcę kupić nowy ciągnik ale na pewno nie pomarańczowy. nawet gdyby był za pół ceny. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 26 Listopada 2015 Tak myślałem @czareczek85, że Kuboty masz już dość. Co bierzesz na tapetę, ku jakiej marce będziesz się skłaniał? Odnośnik do komentarza
damianus2222 119 Opublikowano 26 Listopada 2015 silnik 4 cyl o pojemnosci takiej ma szanse służyć jezeli zostal ayprodukowany z odp. materialow. Fakt ze moc z 4 garow bedzie nie taka jak bylaby uzyskana z 6 garow. Odnośnik do komentarza
czareczek85 539 Opublikowano 26 Listopada 2015 Tak myślałem @czareczek85, że Kuboty masz już dość. Co bierzesz na tapetę, ku jakiej marce będziesz się skłaniał? Zastanawiam się nad maszynami ze stajni SDF oraz CNH Masseya też można w dobrej cenie dostać przynajmniej jest masywny. Jeszcze nowe Valtry mnie ciekawią i myślę że to będzie albo valtra albo case nie skreślam też mccormix Odnośnik do komentarza
John175 50 Opublikowano 26 Listopada 2015 Skreśl jak najszybciej Valtre - wiem co mówie testowałem dwie po 200 koni każda, jedna na bezstopniówce druga na "zwykłej" - tragedia obie. McCormick nie jest najgorszy, ale serwisu ZERO i cenią się, więc za tą kase kupisz Case, Claasa, NH...przynajmniej znane, sprawdzone marki Massey Ferguson z tą PRYMITYWNĄ kabiną na 6 słupkach został w poprzedniej epoce. Jest gdzies na AgroFoto użytkownik, który ma Masseya i NH oba na bezstopniówce i mówi, że Maasey odpada w porównaniu do NH. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 27 Listopada 2015 Nie wiem skąd sie biorą takie skrajne opinie <_< Nie uwierzę w to,że AGCO miałby być gorszy od CNH :blink: o Claasie składaku już nie wspomnę. Mnie osobiście nie przeszkadza kabina w Massey'u uważam, że jest wystarczająco komfortowa. Skrzynie czy to Dyna Vt czy Dyna 4/6 są naprawdę dopracowane i jazda nimi to przyjemność. Rewers moim zdaniem działa najlepiej pośród innych marek właśnie w Massey'u. Moja propozycja jest taka - warto poczytać forum i zapoznać się z opiniami użytkowników ale jeszcze lepiej jest przetestować je w własnym zakresie i samemu zobaczyć jak to naprawdę jest. Odnośnik do komentarza
John175 50 Opublikowano 27 Listopada 2015 Użytkownik jak kupił daną marke to prawie zawsze będzie ją chwalił. Najlepiej posłuchać opinii tych co testowali dany ciągnik, bo testujący nie ma powodu, aby chwalić daną marke. AGCO w Fendcie jest najlepsze, a że Massey i Valtra już całkiem to tzw. traktor dla biedniejszych... AGCO (Fendt) wiadomo, że robi najlepsze, ale Massey czy Valtra to cienizna, więc nie pisz, że całe AGCO robi gorsze niż CNH. W Masseyu komfort na 6 słupkach i z "ramkami" przed przednią szybą...wybacz... Jechales Fendtem, że DynaVT jest dopracowana? Porównaj z Fendtem lub ze skrzynią ZF bezstopniową to ta w Valtrze i Masseyu (jest ta sama) chowa się do ZF czy Vario Fendta... Nie ma co kupować po ogólnej opinii i ładnej masce bo jak widać te kryteria zawodzą w wyborze traktora, o czym kolega czareczek się przekonał kupując Kubote... Odnośnik do komentarza
pioter03 29 Opublikowano 27 Listopada 2015 Co z tego że claas skladak, motor masz głownie jd teraz tez ine montują ale nie sa to jakieś anonimowe marki silników, komplementujesz dyne 6 a claasowska hexashift jest bardzo podobna nawet sporo czesci jest wymiennych a sam claas nie odbiega rozwiazaniami wcale od innych z top. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 27 Listopada 2015 AGCO w Fendcie jest najlepsze, a że Massey i Valtra już całkiem to tzw. traktor dla biedniejszych... AGCO (Fendt) wiadomo, że robi najlepsze, ale Massey czy Valtra to cienizna, więc nie pisz, że całe AGCO robi gorsze niż CNH. Nie napisałem, że AGCO robi gorsze niż CNH. Napisałem,że nie sądze aby AGCO robiło gorsze ciągniki niż CNH. Czytaj proszę ze zrozumieniem. W mojej hierarchii Massey Ferguson stoi wyżej niż Hew Holland i gdybym to ja dokonywał wyboru między tymi markami wybrałbym Massey'a. Nikogo nie przekonuję do moich racji to jest wyłącznie moje subiektywne zdanie. Jeśli ktoś uważa inaczej to spoko, rozumiem to i szanuje. Nigdzie też nie napisałem, że Claas jest złym ciągnikiem. Napisałem, że jest to składak i tu się zgadzamy. Mnie osobiście te ciągniki nie przekonują. Panowie dużą zaletą tego forum jest to, że możemy wymienić się swoimi spostrzeżeniami. Jeden woli to drugi tamto i przynajmniej nie jest nudno Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza
statek 140 Opublikowano 27 Listopada 2015 Użytkownik jak kupił daną marke to prawie zawsze będzie ją chwalił. Najlepiej posłuchać opinii tych co testowali dany ciągnik, bo testujący nie ma powodu, aby chwalić daną marke. AGCO w Fendcie jest najlepsze, a że Massey i Valtra już całkiem to tzw. traktor dla biedniejszych... AGCO (Fendt) wiadomo, że robi najlepsze, ale Massey czy Valtra to cienizna, więc nie pisz, że całe AGCO robi gorsze niż CNH. W Masseyu komfort na 6 słupkach i z "ramkami" przed przednią szybą...wybacz... Jechales Fendtem, że DynaVT jest dopracowana? Porównaj z Fendtem lub ze skrzynią ZF bezstopniową to ta w Valtrze i Masseyu (jest ta sama) chowa się do ZF czy Vario Fendta... Nie ma co kupować po ogólnej opinii i ładnej masce bo jak widać te kryteria zawodzą w wyborze traktora, o czym kolega czareczek się przekonał kupując Kubote... DynaVt to to samo co Vario, nawet tylne mosty sa identyczne, ale Valtra posiada własną bezstopniową i nie jest to vario. Mam MF Fendta I NH. Mf zdecydowanie wygrywa z NH, ale nie ma co porownywac innych półek cenowych Odnośnik do komentarza
hubertuss 5246 Opublikowano 27 Listopada 2015 Zgadza się te zespoły (do fendt i mf) powstają nawet w fabryce mf a w Beauvais. Dla obu marek robiony jest tam podnośnik z tylna osią i skrzynia. Co do kabiny mf a może i jest przestarzała. Ale to jednocześnie pokazuje, że kiedyś wymyślono coś co możenie najlepiej wygląda ale jest praktyczne. Nie wiem czy w tych najnowszych szyba przednia jest dzielona z tymi mniejszymi na dole. Ale w modelach, gdzie jest dzielona. Łatwiej i taniej zmienić małą szybkę, gdy zostanie stłuczona np przy pracach z maszynami na przednim tuzie. Ponadto kabina jest sztywniejsza przez te ramki. Drzwi może mniejsze i nie tak szałowo wyglądają. Ale tak samo cena jest mniejsza Oraz mniejsze sa gabaryty co w ciaśniejszych miejscach lub przy silnym wietrze może ułatwiać. Dodatkowo nie mamy słupków c lub b na (np jd 6r lub 6m) rogach z tyłu co znacznie poprawia widoczność. Zwłaszcza przy pracy z szerszymi maszynami. Dodatkowo można zamówić wersję komunalna bez słupka b. Z szybą zachodzącą aż na tył. Seria 87xx ma chyba najlepszą kabinę pod względem widoczności. Nie ma słupków b na rogach kabiny jak 6 r np. Tylko lekko z przodu. Mamy wiec mniejsze drzwi i brak ograniczeń widoczności na rogach. Tylna szyba jest pół okrągła. Co do kuboty m7 to jeśli by zmienić maskę to wypisz wymaluj ferdek. Tylne błotniki to fendt. Odnośnik do komentarza
czareczek85 539 Opublikowano 27 Listopada 2015 co powiecie o case puma 145 w edycji limitowanej tj czarny kolor maski chromowany wydech itp bogato wyposażony w dobrej cenie Odnośnik do komentarza
damianus2222 119 Opublikowano 27 Listopada 2015 ale jaka ta dobra cena??? rzuc konkrety! wersje limitowana co ma i za ile jest a wersje standardowa co jest i za ile. Bo na chwile obecna moge ci powiedziec jak masz do ra cene to bierz (czyli slyszysz to co chcesz uslyszec) Odnośnik do komentarza
John175 50 Opublikowano 27 Listopada 2015 Agriculture ja też szanuje zdanie innych, tylko mówie co jest złe a co ok w danym ciągniku. W MF podoba mi się np. to, że w kabinie jest "schludnie". Statek - jakiego masz MF i jakiego NH i z jakimi przekładniami? I pod jakim względem wygrywa MF? Co do jazdy MF się nie wypowiem bo nie jeździłem, jedynie z tego co użytkownik na AF napisał, że bezstopniówka w NH lepiej "jedzie" jak w MF. Przedstawiciel Valtry mówił, że skrzynia ta sama co w MF, więc już sam nie wiem kto ma czyją skrzynie ... hubertuss - najlepszą widoczność ma Claas ze swoimi kabinami - przednia panorama, boki "gołe, a tylnie słupki przesunięte do przodu, tak, że tylnia zachodzi aż na boki. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się