Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Kubota M717?

Ciągnik rolniczy Kubota M717, będący częścią serii M7, to solidna maszyna zaprojektowana z myślą o wszechstronnych zastosowaniach w rolnictwie. Wyposażony w 6-cylindrowy silnik o pojemności 6,1 litra, oferuje moc znamionową wynoszącą 170 KM. Tego typu parametry pozwalają na efektywne wykonywanie wymagających prac polowych, w tym współpracę z szeroką gamą maszyn towarzyszących, takich jak agregaty czy siewniki. Model M717 jest zbudowany z myślą o wydajności dzięki nowoczesnej bezstopniowej skrzyni biegów, która umożliwia płynne dostosowywanie prędkości jazdy do warunków terenowych i specyfiki pracy. W połączeniu z solidną konstrukcją oraz wysoką maksymalną zdolnością podnoszenia implementów na tylnym TUZ, Kubota M717 stanowi centralny element każdego zaawansowanego parku maszynowego na placu gospodarstwa.

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

Tak myślałem @czareczek85, że Kuboty masz już dość. Co bierzesz na tapetę, ku jakiej marce będziesz się skłaniał?

Zastanawiam się nad maszynami ze stajni SDF oraz CNH Masseya też można w dobrej cenie dostać przynajmniej jest masywny. Jeszcze nowe Valtry mnie ciekawią i myślę że to będzie albo valtra albo case nie skreślam też mccormix

Skreśl jak najszybciej Valtre - wiem co mówie testowałem dwie po 200 koni każda,  jedna na bezstopniówce druga na "zwykłej" - tragedia obie.

McCormick nie jest najgorszy, ale serwisu ZERO i cenią się, więc za tą kase kupisz Case, Claasa, NH...przynajmniej znane, sprawdzone marki

Massey Ferguson z tą PRYMITYWNĄ kabiną na 6 słupkach został w poprzedniej epoce. Jest gdzies na AgroFoto użytkownik, który ma Masseya i NH oba na bezstopniówce i mówi, że Maasey odpada w porównaniu do NH.

Nie wiem skąd sie biorą takie skrajne opinie  <_<  Nie uwierzę w to,że AGCO miałby być gorszy od CNH  :blink:  o Claasie składaku już nie wspomnę. Mnie osobiście nie przeszkadza kabina w Massey'u uważam, że jest wystarczająco komfortowa. Skrzynie czy to Dyna Vt czy Dyna 4/6 są naprawdę dopracowane i jazda nimi to przyjemność. Rewers moim zdaniem działa najlepiej pośród innych marek właśnie w Massey'u. Moja propozycja jest taka - warto poczytać forum i zapoznać się z opiniami użytkowników ale jeszcze lepiej jest przetestować je w własnym zakresie i samemu zobaczyć jak to naprawdę jest.

Użytkownik jak kupił daną marke to prawie zawsze będzie ją chwalił. Najlepiej posłuchać opinii tych co testowali dany ciągnik, bo testujący nie ma powodu, aby chwalić daną marke.

AGCO w Fendcie jest najlepsze, a że Massey i Valtra już całkiem to tzw. traktor dla biedniejszych... AGCO (Fendt) wiadomo, że robi najlepsze, ale Massey czy Valtra to cienizna, więc nie pisz, że całe AGCO robi gorsze niż CNH.

W Masseyu komfort na 6 słupkach i z "ramkami" przed przednią szybą...wybacz...

Jechales Fendtem, że DynaVT jest dopracowana? Porównaj z Fendtem lub ze skrzynią ZF bezstopniową to ta w Valtrze i Masseyu (jest ta sama) chowa się do ZF czy Vario Fendta...

Nie ma co kupować po ogólnej opinii i ładnej masce bo jak widać te kryteria zawodzą w wyborze traktora, o czym kolega czareczek się przekonał kupując Kubote...

 

AGCO w Fendcie jest najlepsze, a że Massey i Valtra już całkiem to tzw. traktor dla biedniejszych... AGCO (Fendt) wiadomo, że robi najlepsze, ale Massey czy Valtra to cienizna, więc nie pisz, że całe AGCO robi gorsze niż CNH.

 

Nie napisałem, że AGCO robi gorsze niż CNH. Napisałem,że nie sądze aby AGCO robiło gorsze ciągniki niż CNH. Czytaj proszę ze zrozumieniem.

W mojej hierarchii Massey Ferguson stoi wyżej niż Hew Holland i gdybym to ja dokonywał wyboru między tymi markami wybrałbym Massey'a. Nikogo nie przekonuję do moich racji to jest wyłącznie moje subiektywne zdanie. Jeśli ktoś uważa inaczej to spoko, rozumiem to i szanuje.

Nigdzie też nie napisałem, że Claas jest złym ciągnikiem. Napisałem, że jest to składak i tu się zgadzamy. Mnie osobiście te ciągniki nie przekonują.

Panowie dużą zaletą tego forum  jest to, że możemy wymienić się swoimi spostrzeżeniami. Jeden woli to drugi tamto i przynajmniej nie jest nudno :)

Pozdrawiam.

Użytkownik jak kupił daną marke to prawie zawsze będzie ją chwalił. Najlepiej posłuchać opinii tych co testowali dany ciągnik, bo testujący nie ma powodu, aby chwalić daną marke.

AGCO w Fendcie jest najlepsze, a że Massey i Valtra już całkiem to tzw. traktor dla biedniejszych... AGCO (Fendt) wiadomo, że robi najlepsze, ale Massey czy Valtra to cienizna, więc nie pisz, że całe AGCO robi gorsze niż CNH.

W Masseyu komfort na 6 słupkach i z "ramkami" przed przednią szybą...wybacz...

Jechales Fendtem, że DynaVT jest dopracowana? Porównaj z Fendtem lub ze skrzynią ZF bezstopniową to ta w Valtrze i Masseyu (jest ta sama) chowa się do ZF czy Vario Fendta...

Nie ma co kupować po ogólnej opinii i ładnej masce bo jak widać te kryteria zawodzą w wyborze traktora, o czym kolega czareczek się przekonał kupując Kubote...

DynaVt to to samo co Vario, nawet tylne mosty sa identyczne, ale Valtra posiada własną bezstopniową i nie jest to vario.

 

Mam MF Fendta I NH. Mf zdecydowanie wygrywa z NH, ale nie ma co porownywac innych półek cenowych

Zgadza się te zespoły (do fendt i mf) powstają nawet w fabryce mf a w Beauvais. Dla obu marek robiony jest tam podnośnik z tylna osią i skrzynia.

Co do kabiny mf a może i jest przestarzała. Ale to jednocześnie pokazuje, że kiedyś wymyślono coś co możenie najlepiej wygląda ale jest praktyczne. Nie wiem czy w tych najnowszych szyba przednia jest dzielona z tymi mniejszymi na dole. Ale w modelach, gdzie jest dzielona. Łatwiej i taniej zmienić małą szybkę, gdy zostanie stłuczona np przy pracach z maszynami na przednim tuzie. Ponadto kabina jest sztywniejsza przez te ramki. Drzwi może mniejsze i nie tak szałowo wyglądają. Ale tak samo cena jest mniejsza Oraz mniejsze sa gabaryty co w ciaśniejszych miejscach lub przy silnym wietrze może ułatwiać. Dodatkowo nie mamy słupków c lub b na (np jd 6r lub 6m) rogach z tyłu co znacznie poprawia widoczność. Zwłaszcza przy pracy z szerszymi maszynami. Dodatkowo można zamówić wersję komunalna bez słupka b. Z szybą zachodzącą aż na tył. Seria 87xx ma chyba najlepszą kabinę pod względem widoczności. Nie ma słupków b na rogach kabiny jak 6 r np. Tylko lekko z przodu. Mamy wiec mniejsze drzwi i brak ograniczeń widoczności na rogach. Tylna szyba jest pół okrągła.

Co do kuboty m7 to jeśli by zmienić maskę to wypisz wymaluj ferdek. Tylne błotniki to fendt.

Agriculture ja też szanuje zdanie innych, tylko mówie co jest złe a co ok w danym ciągniku. W MF podoba mi się np. to, że w kabinie jest "schludnie".

Statek - jakiego masz MF i jakiego NH i z jakimi przekładniami? I pod jakim względem wygrywa MF? Co do jazdy MF się nie wypowiem bo nie jeździłem, jedynie z tego co użytkownik na AF napisał, że bezstopniówka w NH lepiej "jedzie" jak w MF. Przedstawiciel Valtry mówił, że skrzynia ta sama co w MF, więc już sam nie wiem kto ma czyją skrzynie ...

hubertuss - najlepszą widoczność ma Claas ze swoimi kabinami - przednia panorama, boki "gołe, a tylnie słupki przesunięte do przodu, tak, że tylnia zachodzi aż na boki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v