Skocz do zawartości

Fendt 816



Pierwsza przyczyna braku mocy odnaleziona

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

 Najczęściej w tym typie luzują się nity i to one robią sieczkarnię z łopat, co do samej konstrukcji mają je wszystkie skrzynie automatyczne, a co do Fendta sprzęgło hydrokinetyczne jest w dużej mierze sukcesem ich trwałości, ponieważ silnik nie jest na sztywno spięty ze skrzynią ,co znacząco eliminuje negatywne przeciążenia.

W okolicy     pracują    2 Fendt     taki jak ten 816   i model 828  jak dotychczas to   słyszałem o jednej poważnej awarii od mechanika który robił mi  mojego MF. Padła głowica silnika.    Mają już  ponad 23 tyś mtg  . Na tamte czasy   kiedy były produkowane to  były  maszynki.   Niestety  słyszałem że   te sprzegła do 2003 roku mają jakąś wadę w budowie  i lubią siadać.  Dzisiaj  fendt to już nie to samo co kiedyś. Były praktycznie niezniszczalne

Dnia 13.11.2015 o 18:09, mikad napisał:

Zwykłe sprzęgło hydrokinetyczne szumnie nazwane przez fendta turbomatik, w wózkach widłowych podwójne sprzęgła stosowane były jakieś 40 lat temu. Przyczyną takiego stanu rzeczy jak na zdjęcu jest urwany fragment łopatki który momentalnie niszczy pozostałe, dość łatwo to obczaić bo słychać grzechotanie z tej okolicy.

tak tylko ze Fendt wprowadzil to chyba  w favoritach 3s w ...1967 r gdy inni producenci nawet nie pomysleli przez d;luzszy czas o takim rozwiazaniu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v