Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • jahooo
  • 588 3819

Jak jeszcze nie poskładałeś, to pomyśl nad przeróbką blokady na dźwignię jak w zetorach (taka jak ręczny).  Zwolnice ci się nie rozkręcają ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Damian12a
  • 7 165

Jak jeszcze nie poskładałeś, to pomyśl nad przeróbką blokady na dźwignię jak w zetorach (taka jak ręczny).  Zwolnice ci się nie rozkręcają ?

już jest poskładane , Nie rozkręcają się...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jahooo
  • 588 3819

W eksportowych , np 5711  dźwignia hamulca ręcznego jest po prawej stronie skrzyni, widzałem już wersje z dwoma dźwigniami, po lewej hamulec, po prawej blokada. Nie wiem, czy jest to rozwiązanie orginalne zetora, czy ktoś to przerabiał.

http://www.njuskalo.hr/image-w920x690/traktori/zetor-5711-slika-18992348.jpg

tak to wygląda z hamulcem ręcznym

U mnie nagminnie rozkręcał się wał koła, w końcu przetoczyłem gwinty na drobny, taki jak w bizonie.

 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.