Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Ursus C-325 - C-335

Informacje o zdjęciu Ursus C-330M

Zrobione z Sony D6503

  • 4,9 mm
  • 10/640
  • f f/2.0
  • ISO 320
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

17 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Wszystkie uszczelniacze i uszczelki wymień na nowe i sprawdź czy wałki nie są już zdarte w miejscu gdzie jest uszczelniacz. Nie pomyl kierunku zakładania simering-ów. Tylko spokój może Cię uratować. ;)

robiłem to samo Tylko u mnie oleju mało co zostało    Olej na sikorce (olkusz )   cały baniak 30 l za 240 zł kupisz    a sprzęgło samo sie naprawiło jak już oleju nie dostawało

Uszczelki wszystkie nowe plus pasta uszczelniająca, simeringi oba nowe założone tak jak w katalogu pokazane, obudowa łożysk wałka nowa, łożyska nowe. Powierzchnie na wałkach ok nie ma znaku żeby były wytarte. Nie wymieniony tylko oring przy napędzie obrotomierza, ale nawet jakby tam lało to by na sprzęgło nie rzucało. Może tam na wałki napędowe mają być jakieś simeringi kierunkowe? Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł albo radę? Może coś źle robię. Odkąd mamy ten ciągnik to zawsze kapało od spodu z tej dziurki w skrzyni biegów :( Trzy razy rozpoławiany, zawsze wszystkie uszczelki i simeringi nowe i nic. Nie da się ciągnikiem na kostce stanąć bo zaraz jest nakapane pod spodem, a po całym sezonie się zaczyna sprzęgło ślizgać bo jest całe w oleju. POMOCY! |:

Proste  Zawież do mechanika dobrego    Jak zrobi zapłacisz Jak żle zrobi to naprawi   Jak nie znasz sie to szkoda grzebać   

Wałek środkowy może jest wyrobiony/ albo obudowa przykręcona do koła zamachowego. Jest tam luz i niszczy uszczelniacz pomiędzy wałkami. Kilka razy wyciągałeś uszczelniacze- czy było wydać na jednym z nich większe zużycie niż na pozostałych?

a jak uszczelniacz od silnika na wale ? może tam cos nie tak chociaz ty masz odrzutnik jeszcze załozony , przegladnij katalog jesli masz tam wszystko jest gdzie jakie uszczelnienia , jeszcze powiedz w która strone te simeringi nakładasz ?

To nie olej z silnika. W silniku oleju nie ubywa ani nie przybywa. Olej ze skrzyni. Więc przy silniku jest wszystko OK.

Obudowa, w którą wchodzi koniec środkowego wałka, przykręcona chyba na 6 śrub razem z kołem zamachowym. Sprawdź czy nie jest wyrobiony w niej otwór i wałek się nie "telepie". Jeśli olej leci na tarcze to wina uszczelnień wałków i tam szukaj problemu.

To łożysko wymieniałem rok temu obudowa była ok. Ale jak ciągnik był rozjechany i wałek 1 stopnia wystawał ze skrzyni to miał spore luzy na boki. 

No tak tam jest łożysko- mój błąd; pomyłka z innym silnikiem ;) Sprawdź jaką średnicę ma końcówka wałka i jaka jest średnica otworu w łożysku. Kilka lat temu w C-328 też naprawiałem to wymieniłem wałek i łożysko bo już nawet na 5 sprzęgło się ślizgało i ciągnik nie chciał ruszać bo tak zalane było olejem.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.