Skocz do zawartości

KULAWA_KOZA

2 mc temu zakładane nowe zestawy , chodził na wolnych obrotach kilka godzin ,lekka jazda do lasu itp , kolega mówił że zrobił 19Mth, dziś poszedł w pole i taki efekt.
Zakładałem zestawy u kolegi z pracy .
Zgadnijcie jakie zestawy zostały załozone?
Kolega zakupił pomimo tego ze mu je odradzałem.

Co widzimy na zdjęciu Przedmuch w C-330?

Ursus C-330 podczas prac obsługowych w gospodarstwie to klasyczny polski ciągnik rolniczy produkowany w latach 1967–1987, ceniony za prostą konstrukcję i niezawodność w lekkich i średnich pracach polowych oraz transportowych. Maszyna napędzana jest dwucylindrowym silnikiem wysokoprężnym Ursus S-312C o pojemności 1960 cm³ i mocy około 30 KM, co przy niewielkiej masie własnej rzędu 1900–2000 kg zapewnia dobrą trakcję na podwórzu i w polu. Mechaniczna skrzynia biegów z 6 przełożeniami do przodu i 2 wstecznymi umożliwia dopasowanie prędkości do prac z lekkim osprzętem, a tylny trzypunktowy układ zawieszenia (TUZ) o udźwigu około 1200 kg pozwala na współpracę z pługami, kultywatorami, rozsiewaczami czy małymi opryskiwaczami. Obecnie używany Ursus C-330 na rynku wtórnym w Polsce osiąga przybliżone ceny w zakresie 15 000–30 000 zł w zależności od stanu technicznego, wyposażenia i roku produkcji.


Rekomendowane komentarze

Zaraz mi wszyscy pojada ale ja naprzyklad kupilem pile NAC skosno okie dziadostwo co sie rozlecialo po 4 miesiacach skromnego uzytkowania wyslalem na gwarancje uznali moja wine bo nie mam uprawnien pilarza i zle sie z nia obchodzilem odpisalem im tylko ze nie pozwole sobie zeby oni odrzucili moja reklamacje i ze ide z tym do sadu po 2 tygodniach mialem druga pile w domu a w tej uszkodzonej okazal sie tylko wylacznik gaszenia hehe
Tu masz racje ze chcac to zareklamowac musi jeden formularz wypelnic warsztat ale sklep dobrze wie ze takie czesci do tych ciagnikow sa montowane w stodole i sadze ze sklep sam sobie poradzi z opisem warsztatu bynajmniej okoliczny sklep motoryzacyjny czesto zwraca sie z prozba o podsteplowanie formularza gwarancyjnego

Bubel bublem ale po tylu godzinach to wrecz nie mozliwe zeby padlo az tak wrecz nie realne a co do docierania to wal sie dociera a pierscienie to poprostu w robote i moze miec jakies przedmuchy i pobierac olej przez 20godzin a potem powinny juz sie ulozyc i nie powinno byc takiego efektu jak na zalaczonym obrazku
Kupcie nowy korek umyjcie silnik i zobaczcie wtedy co bedzie sie dzialo
Jeszcze jedno pytanie czy glowica byla robiona chodzi mi o prowadnice trzonka zaworowego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v