Skocz do zawartości

Ursus



Orka łąk 2015. Orane było 8 lipca 2015 roku. Czerwony ursus pracował z glebogryzarką akpil a żółta z pługiem 2 skibowym :)


Rekomendowane komentarze

Bo okragła ośka obciążniki starsze i przewód od sprężarki powinien iść za pokrywą jak w czerwonej bo to zmiana przewodu była w 1981 1982  i żółta chyba to c-355  nie jestem pewien a te ciagniki  jak były nowe lata świetności nie były praktycznie gaszone dużo nabitych motogdzin  i kiedyś taniej wychodziło zmienić cały silnik niż się bawić w remont

Czemu sześćdziesiątki mają otworzone maski ?

 

Było wtedy bardzo duszno i woda mogłaby się zagotować więc na wszelki wypadek otworzyliśmy maski ;) 

Bo okragła ośka obciążniki starsze i przewód powinien iść za pokrywą jak w czerwonej bo to zmiana przewodu była w 1981 1982  i żółta chyba to c-355  nie jestem pewien a te ciagniki  jak były nowe lata świetności nie były praktycznie gaszone dużo nabitych motogdzin  i kiedyś taniej wychodziło zmienić cały silnik niż się bawić w remont

Byłem potwierdzić informacje silnik był zmieniany ponieważ wytknął łapę :) żółta jest z 1973 roku jest to c355 a czerwona z 1986 jest to oryginalna 60 ;) jest to prawda ponieważ jak w skr chodziły one non stop bez wody nie raz do późnych godzin to nawet do następnego dnia nie zdążyły dobrze wystygnąć i tam silniki szły prawie co sezon :) 

To już lepiej zdjąć klapę na okres letni niż jeździć z otwarta.Ja bym nie wierzył dla tego wskaźnika sam nie dawno miałem taka obawę  wskazówka była przed czerwonym niby taka temperatura ma się za nie długo zagotować.Jeden  użytkownik doradził żeby w trakcie lub zaraz po pracy zmierzyć temperaturę termometrem.U mnie jak pokazywało  że jest przed czerwonym to niby temperatura powinna być 88 89 stopni a zmierzyłem było 80 81 stopni czyli nawet termostat się nie otworzył.Te wskaźniki pokazują mniej więcej i czym dłużej eksploatowany  tym bardziej zawyża.Moje podejrzenia się potwierdziły że silnik zmieniany i to c-355

Również podobnie myślę, ostatnio był te duże upały i podczas nich robiłem podorywki/sprężynowanie oraz inne prace, i zauważyłem żeby cokolwiek się przegrzało :rolleyes:

 

Jak silnik zużyty to już raczej nic mu nie pomoże

 

Hah silnik zużyty a to dobre :D Silniki w obu ciągnikach są w stanie swojej świetności od wymiany do wymiany nie dolewam oleju trzymają tyle ile mają nalane brak przecieków oraz dymu :) wielokrotnie jeżdże z zamkniętą i się nie przegrzeje zależy od dnia czy otworzę czy nie :) dla mnie to możesz i w +50 jeździć zamkniętą :D 

To już lepiej zdjąć klapę na okres letni niż jeździć z otwarta.Ja bym nie wierzył dla tego wskaźnika sam nie dawno miałem taka obawę  wskazówka była przed czerwonym niby taka temperatura ma się za nie długo zagotować.Jeden  użytkownik doradził żeby w trakcie lub zaraz po pracy zmierzyć temperaturę termometrem.U mnie jak pokazywało  że jest przed czerwonym to niby temperatura powinna być 88 89 stopni a zmierzyłem było 80 81 stopni czyli nawet termostat się nie otworzył.Te wskaźniki pokazują mniej więcej i czym dłużej eksploatowany  tym bardziej zawyża.Moje podejrzenia się potwierdziły że silnik zmieniany i to c-355

 

Może tak być obecna jakość części pozostawia wiele do życzenia :) jest wybita data produkcji na bloku silnika przy zmianie pompy wtryskowej na nową patrzyłem to data zgadza się z datą produkcji całego ciągnika mogą być zmienione miesiące :) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v