Adi96 1850 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 W tej żółtej to chyba silnik był zmieniany ale ziema bardzo ładna Odnośnik do komentarza
Janusz342 90 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 W tej żółtej to chyba silnik był zmieniany ale ziema bardzo ładna Po czym wnioskujesz, że miała zmieniany? Żółta ma oryginalny silnik bo jest u nas od nowości chyba, że dziadek zmieniał a mi nic o tym nie wiadomo taka susza a dwie wpadki były zaliczone tylko plum i ani w przód ani w tył Odnośnik do komentarza
adi00290 18 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Czemu sześćdziesiątki mają otworzone maski ? Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Bo okragła ośka obciążniki starsze i przewód od sprężarki powinien iść za pokrywą jak w czerwonej bo to zmiana przewodu była w 1981 1982 i żółta chyba to c-355 nie jestem pewien a te ciagniki jak były nowe lata świetności nie były praktycznie gaszone dużo nabitych motogdzin i kiedyś taniej wychodziło zmienić cały silnik niż się bawić w remont Odnośnik do komentarza
Janusz342 90 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Czemu sześćdziesiątki mają otworzone maski ? Było wtedy bardzo duszno i woda mogłaby się zagotować więc na wszelki wypadek otworzyliśmy maski Bo okragła ośka obciążniki starsze i przewód powinien iść za pokrywą jak w czerwonej bo to zmiana przewodu była w 1981 1982 i żółta chyba to c-355 nie jestem pewien a te ciagniki jak były nowe lata świetności nie były praktycznie gaszone dużo nabitych motogdzin i kiedyś taniej wychodziło zmienić cały silnik niż się bawić w remont Byłem potwierdzić informacje silnik był zmieniany ponieważ wytknął łapę żółta jest z 1973 roku jest to c355 a czerwona z 1986 jest to oryginalna 60 jest to prawda ponieważ jak w skr chodziły one non stop bez wody nie raz do późnych godzin to nawet do następnego dnia nie zdążyły dobrze wystygnąć i tam silniki szły prawie co sezon Odnośnik do komentarza
marcin10m19 74 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Czyli czerwona też miała silnik zmieniany Odnośnik do komentarza
Janusz342 90 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Czyli czerwona też miała silnik zmieniany A który ciągnik po tylu latach jest w pełni oryginalny? Historii czerwonej nie mogę potwierdzić bo nie posiadam jej od nowości Odnośnik do komentarza
TheMariko12 437 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Czemu sześćdziesiątki mają otworzone maski ? Poprawcie go, bo aż kłuje w oczy !! Odnośnik do komentarza
Gość konteno Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Czemu sześćdziesiątki mają otworzone maski ? stajnie się wietrzą Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 25 Sierpnia 2015 dziwne nie wiem co moja 355 musiała by robić żeby się przegrzać :-) Odnośnik do komentarza
Janusz342 90 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 dziwne nie wiem co moja 355 musiała by robić żeby się przegrzać :-) Ja wolę mieć pewne że się nie zagrzeje wiele razy jeździłem z zamkniętą w orce i dochodziło do równo zielonego i bez zmian po otwarciu ma przed zielonym Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 To już lepiej zdjąć klapę na okres letni niż jeździć z otwarta.Ja bym nie wierzył dla tego wskaźnika sam nie dawno miałem taka obawę wskazówka była przed czerwonym niby taka temperatura ma się za nie długo zagotować.Jeden użytkownik doradził żeby w trakcie lub zaraz po pracy zmierzyć temperaturę termometrem.U mnie jak pokazywało że jest przed czerwonym to niby temperatura powinna być 88 89 stopni a zmierzyłem było 80 81 stopni czyli nawet termostat się nie otworzył.Te wskaźniki pokazują mniej więcej i czym dłużej eksploatowany tym bardziej zawyża.Moje podejrzenia się potwierdziły że silnik zmieniany i to c-355 Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Czyli czerwona też miała silnik zmieniany Jak już powiedziałem zmiana tego przewodu od sprężarki była w 1981 1982 a od 1980 została wprowadzona płaska oś więc może być to 60-tka w pełni oryginalna Odnośnik do komentarza
TheMariko12 437 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 dziwne nie wiem co moja 355 musiała by robić żeby się przegrzać :-) Również podobnie myślę, ostatnio był te duże upały i podczas nich robiłem podorywki/sprężynowanie oraz inne prace, i zauważyłem żeby cokolwiek się przegrzało :rolleyes: Jak silnik zużyty to już raczej nic mu nie pomoże Odnośnik do komentarza
Janusz342 90 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Również podobnie myślę, ostatnio był te duże upały i podczas nich robiłem podorywki/sprężynowanie oraz inne prace, i zauważyłem żeby cokolwiek się przegrzało :rolleyes: Jak silnik zużyty to już raczej nic mu nie pomoże Hah silnik zużyty a to dobre Silniki w obu ciągnikach są w stanie swojej świetności od wymiany do wymiany nie dolewam oleju trzymają tyle ile mają nalane brak przecieków oraz dymu wielokrotnie jeżdże z zamkniętą i się nie przegrzeje zależy od dnia czy otworzę czy nie dla mnie to możesz i w +50 jeździć zamkniętą To już lepiej zdjąć klapę na okres letni niż jeździć z otwarta.Ja bym nie wierzył dla tego wskaźnika sam nie dawno miałem taka obawę wskazówka była przed czerwonym niby taka temperatura ma się za nie długo zagotować.Jeden użytkownik doradził żeby w trakcie lub zaraz po pracy zmierzyć temperaturę termometrem.U mnie jak pokazywało że jest przed czerwonym to niby temperatura powinna być 88 89 stopni a zmierzyłem było 80 81 stopni czyli nawet termostat się nie otworzył.Te wskaźniki pokazują mniej więcej i czym dłużej eksploatowany tym bardziej zawyża.Moje podejrzenia się potwierdziły że silnik zmieniany i to c-355 Może tak być obecna jakość części pozostawia wiele do życzenia jest wybita data produkcji na bloku silnika przy zmianie pompy wtryskowej na nową patrzyłem to data zgadza się z datą produkcji całego ciągnika mogą być zmienione miesiące Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się