Skocz do zawartości

Kosiarka z173



Czy nie ma w niej za mało smaru?




Rekomendowane komentarze

Ja bym się nie bawił z mieszaniem tylko kupił gotowy smar półpłynny i dolał. Musi być odpowiednia gęstość ponieważ mechanizm nie jest w 100% szczelnej obudowie i żeby smarowidło nie wydostawało się na zewnątrz. EPX00, który został mi z wymiany od kosiarki zastosowałem w przekładni kierowniczej w C330 a też już nie jest tak szczelna jak nowa i teraz mi nic nie cieknie a smarowanie jest.

sam smar to lipa ponieważ pod wpływem obrotów sam smar zostanie wywalony z koła zębatego i będzie chodzić na sucho,a olej przekładniowy jaki by nie był to bedzie lepszy,zalecane jest zalanie około 3 centymetrów w skrzyni a szczelność dajesz sylikon i uszczelnione, a w razie jakiegoś tam ciśnienia w deklu powinien byc odpowietrznik,ja osobiście dałem u siebie stary hipol jak mieniałem w skrzyni w ciągniku


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v