Skocz do zawartości


Takie to masywne i kanciaste, ale moc ma :P
Orientuje się ktoś, jak jest z ich awaryjnością?

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

Tak jak piszą to ok. 25tyś różnicy za bardzo podobną konstrukcję - ja bym się nawet nie zastanawiał w takiej sytuacji nad FT. Kabina też mi sie bardziej w Pronarze podoba - tylko czemu nie mają rewersu EH tak jak starsze 5236 miały?

Dzisiaj żeby kupić sensowny ciągnik (który nadawał by się jako główny) ok. 100KM trzeba sie liczyć z cenami od 200tyś netto, będzie już rewers EH, bedą półbiegi, EHR, kilma czyli podstawa... Taniej? To coś z w/w ewentualnie ciągniki ze starą normą które gdzieś zaległy u dealerów.

 

Dokładnie tam jest wszystko "typu" czyli taki chwyt handlowy żeby łatwiej wcisnąć - most Cararro, hydraulika Bosch czy siedzenie Grammer to wszystko jest ich własnym wyrobem który nie ma nic wspólnego z tymi markami. Chociaz widziałem kiedyś Belarusa z mostem Carraro, EHR Bosch też się w niektórych znajdzie a siedzenie Grammer jest w każdym za dopłatą.

Teraz wszyscy producenci używają podzespołów lepszych marek, m.in. ze względu na wymagania norm emisji spalin .

Taki pronar ma silnik deutz i skrzenie bodajże ZF, model 5340 ma 106km i kosztuje 160 tyś  

Zetor wprowadza silniki deutza.. Ursus chyba miał mieć Iveco, ale firma ich już nie produkuje albo nie spełniają jakiś wymogów, więc chyba będzie miał silnik deutz  ;)

 

Kornik z landinim specyfikacją nie przekonują a cena odstrasza, to już lepiej zetor wypada   ^^

 

 

cr, dpf, egr, ad blue i inne wuje muje dla ekologii, a tyle co chiny i indie wywala syfu rocznie do atmosfery to wszystkie pojazdy na swiecie przez x lat tego nie wyprodukuja. Ponad polowa swiatowej emiji CO2 pochodzi z Chin, ale nam dalej wmawiaja ze to jest potrzebne, a  i owszem do drenowania portfela bo mi np. w C360 ad blue nie jest potrzebne, dpf sie nie zapcha, CR sie nie zatrze bo go nie ma. TO co robi unia z tym to jest parodia. Wielkiej przyszlosci jej nie wroze, Anglia chce odejsc, grecja tez , inne kraje turystyczne basenu morza srodziemnego tez pojda w te strone.

Taki troche OFF ale ciagniki juz sa za skomplikowane i ta komplikacja caly czas brnie dalej.

 

Ktos juz tu wspominal ze belarusy to ciagniki na male gospodarstwa bo na duze arealy sie nie nadaja, bo wom slaby, hydraulika nie powala, sprzeglo jednotarczowe w takim ciagniku to pomylka, skrzynia ta 9 i wiele innych i to jest fakt, zgadzam sie z tym.

Uziu masz rację ekologia a zatem więcej pierdół które mogą się psuć.Ostatnio na ty napisałem że nowe samochody są robione niejako pod serwis to zostałem zhejtowany przez "znawcę" ale taka jest prawda.Ciągników też się tyczy tą zasada.A co do belarusa przez 10 lat technologicznie niewiele się zmienił a cena wzrosła prawie dwukrotnie.W Belarusie jak w dużej ilości sprzętów "MADE IN HARASZO" biegi to loteria :)


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v