Skocz do zawartości

MTZ 82



Robię go w stodole, bo w garażu nie ma miejsca na tyle złomu :D

  • Like 2

Rekomendowane komentarze

danielursus3p Ja w niego właduję na pewno z 10 tys części plus mechanik + 3 tysiące opony z felgami na przód w sumie bym kupił innego za te pieniądze, ale wiem że mam nowego, bo skrzynia będzie kompletnie nowa tylko zakładam, bo tego nie da się rozebrać, mechanizm różnicowy nowy, koła zwolnice, nowe, silnik już jest nowy, tylko sprzęgło stare (4,5 tys mtg Umie się jeździć a nie szarpać jak pojeb*ny :D) i jeszcze do tego hydraulika tez nowa pompa, siłownik, rozdzielacz stary bo jest elegancki, tylko regulator podnośnika, a za nową skrzynie dam niecałe 6 tys to nie warto starej robić, i tetrać zakładając tylko część nowych trybów, i wszystkie nowe łożyska ;)  pod koniec kolejnego tyg będzie na kołach ;) najgorzej części dostać orginał ruskie, i w normalnych cenach ;) 

Mati2812820 nowy szybciej siądzie? Ja jakbym miał nowego MTZ zalałbym go Fuchsem do skrzyni,  dbałbym o niego od nowości, to by pochodził bez remontu z 4000 mtg a poprzedni właściciel stwierdził że to rusek i dawaj wszystko syf do skrzyni, do silnika spuszczony olej z jd, do zbiornika opał (a pompa rotacyjna) to jak to mogło chodzić, jedyne to że go kupiłem okazyjnie ;) u nas w okolicy jest belarus, 1025 który z każdym dniem mnie zaskakuje jak to chodzi ( w transporcie) dzień w dzień muszę się zorientować ile ma mtg ;) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v