Skocz do zawartości

Wspomaganie Zetor 7211



Miałem już dość oryginalnego siłownika pomocniczego i postanowiłem założyć wspomaganie z siłownikiem poprzecznym oraz sterowaniem za pomocą orbitrola.


Rekomendowane komentarze

Siłownik jest najdroższy, kosztuje 1000 zł kompletny z czterema przegubami kulowymi łącznikami oraz nakrętkami. Zamienne wspomaganie do zetora z wzdłużnym siłownikiem można kupić za 1300 ale jak wspomniałeś takie rozwiązanie "łamie" zwrotnicę i bardzo wybija swożeń przedniej osi do tego liczba obrotów koła kierownicy jest różna w obu kierunkach.

no ale z drążkiem nieco inaczej pracuje bo siłownik to jest przymocowany do osi ale to na to samo wychodzi jak chodzi   :P 

 

A w osobówkach jest taki sam system tyle że zamiast siłownika jest przekladnia kierownicza i tam są znacznie większe wychyły i jakoś jeżdżą

 

No ale mikand da radę ten siłownik na zwężonym przodzie czy trzeba na środkowym rozstawie :huh:

 

 

Komfort jak komfort działa prawie tak samo jak oryginał, celem podmiany wspomagania było wyeliminowanie wszystkich luzów w układzie kierowniczym. W starym wspomaganiu śruba kulowa w przekładni nie wymieniana od nowości, wybity wielokiln w kolumnie do tego lekki luz na wszystkich końcówkach, widełkach i w efekcie koło kierownicy bez reakcji w zakresie jakiś 30 stopni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v