Skocz do zawartości

kamil_590

Trzej królowie :D

Co widzimy na zdjęciu Ursus c-330 x3?

Ursus C-330 w typowym gospodarstwie rolnym prezentuje kompaktową konstrukcję ciągnika lekkiej klasy, chętnie wykorzystywanego jako maszyna pomocnicza w pracach podwórzowych i lekkich pracach polowych. Model ten, produkowany w latach 1967–1987, napędzany jest dwucylindrowym silnikiem wysokoprężnym S-312C o pojemności 1960 cm³ i mocy około 30 KM, co zapewnia wystarczający uciąg do obsługi maszyn zawieszanych i zaczepianych, takich jak lekkie przyczepy, opryskiwacze czy kosiarki rotacyjne. Mechaniczna skrzynia biegów 6 2 umożliwia dobór odpowiedniej prędkości roboczej zarówno do prac transportowych w obrębie gospodarstwa, jak i do uprawy międzyrzędowej. Masa własna rzędu 1900 kg w połączeniu z udźwigiem tylnego TUZ około 800–1000 kg sprawia, że C-330 dobrze współpracuje z osprzętem typowym dla małych i średnich gospodarstw. Na rynku wtórnym w Polsce przybliżone ceny zadbanych egzemplarzy Ursusa C-330 mieszczą się zazwyczaj w przedziale 20 000–40 000 zł, zależnie od stanu technicznego i wyposażenia.

  • Like 4

Rekomendowane komentarze

na pewno płaski jest cichy  Najcichszy z nich wszystkich   Mam jednak orginalny ten wysoki i chodzi głośnawo ale jak słysze na tych tanich tłumikach to sie zastanawiam jak ktoś w takim ciągniku wysiedzi   Ale to może jest tak głośno je już oguchł i jest wszystko jedno

Cieszy mnie twoja wypowiedź o tłumikach. Ja osobiście wole okragłe tłumiki i nie przeszkadza mi to że są takie głośne, już sie przyzwyczaiłem do tego. Przynajmniej taki ursus z okrągłym tłumikiem chodzi jak prawdziwy ciapek. Czy pamiętasz jakie miały oryginalne tłumiki ursusy c-328 z lat 60'? Czy słyszałeś taki głos?

Piękności :) Tłumiki widać takie jak powinny być z charakterystycznym wklęśnięciem przy przejściu z grubej rury w cienką , ktoś wie jaka firma je teraz produkuje ?

 

  Czy żółty kolor to jakaś gotowa farba (jeśli tak to proszę o symbol i markę ) czy specjalnie dobierany ? bo wyszedł pięknie , równie dobrze dobrany kolor korpusu i felg :)

 

  Co to za siedzenie na tym pierwszym ?

 

  5/5 i już mam piękną tapetę :wub:

Piękności :) Tłumiki widać takie jak powinny być z charakterystycznym wklęśnięciem przy przejściu z grubej rury w cienką , ktoś wie jaka firma je teraz produkuje ?

 

  Czy żółty kolor to jakaś gotowa farba (jeśli tak to proszę o symbol i markę ) czy specjalnie dobierany ? bo wyszedł pięknie , równie dobrze dobrany kolor korpusu i felg :)

 

  Co to za siedzenie na tym pierwszym ?

 

  5/5 i już mam piękną tapetę :wub:

Żółta farba to Nobiles F-208. Siedzenie w pierwszym zostało wykonane u tapicera, ponieważ te siedzenia (niestety) po przerobieniu paru motogodzin pękają :/

Cieszy mnie twoja wypowiedź o tłumikach. Ja osobiście wole okragłe tłumiki i nie przeszkadza mi to że są takie głośne, już sie przyzwyczaiłem do tego. Przynajmniej taki ursus z okrągłym tłumikiem chodzi jak prawdziwy ciapek. Czy pamiętasz jakie miały oryginalne tłumiki ursusy c-328 z lat 60'? Czy słyszałeś taki głos?

Oryginalny tłumik mojej c328

 

1894619.jpeg

 

Niestety skończył się z 6 lat temu nie pamiętam za bardzo dziwięku. Tak z ciekawości kiedy bym go spróbował pospawać i założyć :P teraz mam z kwasówki nie do zdarcia :D

 

Bardzo ładne stado Masz:) zostają czy sprzedajesz któregoś?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v