Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • timo
  • 315 1761

Widać, że niezły kawałek było jechane na feldze. Jakim cudem kierowca nie zauważył?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Igor110
  • 54 707

z prędkości 50km/h w dodatku z ładunkiem nie da się tak po prostu zatrzymać ;) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • timo
  • 315 1761

Tak zdezelowana felga to chyba nie jest 30 metrów jazdy, tylko znacznie więcej. Albo teraz takie "miękkie" felgi robią ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Slevyn
  • 35 550

kurcxe z tym joskinem same problemy jak nie ugrzeznie po same jaja to na bok przewalony i teraz jeszcze mega kapec.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • turion23
  • 1 325

bez problemu z takim ładunkiem można pognieść felgę więc nie sądzę aby ktoś jeszcze jechał na kapciu nie wiadomo ile

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Zetorek96
  • 5 139

Pewnie koła bezdentkowe????

Do rolnictwa się nie nadają gdyz gdy opona się ugnie mocno od razu kapeć.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • TOME11
  • 153 813

tak przy okazji zapytam, na poprzednim zdjęciu Joskin leży na boku, to była też opona czy jakiś inny powód?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

A ja myślałem, że w zachodnich sprzętach takie rzeczy się nie dzieją. W polskim złomie ma prawo się koło przebić, ale tu? Nieprawdopodobne.

    • Like 2

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kuba1221
  • 12 550

Na poprzednim zdjeciu nie bylo uszkodzen mechanicznych nawet po upadku, to bylo poprostu nieszczesliwe wydarzenie,

 

Opony w Joskinie to Alliance

Najgorsze jest to ze cale podwozie do wymiany :(

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rolnik1973
  • 2539 5879

A ja myślałem, że w zachodnich sprzętach takie rzeczy się nie dzieją. W polskim złomie ma prawo się koło przebić, ale tu? Nieprawdopodobne.

Może dopompowywał koło POLSKIM powietrzem i się nadmiernie skurczyło.
    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PATr
  • 279 3548

Pisałeś pod jednym ze zdjęć że ładujesz na nią po 20t piachu, ona ma ładowności 10t więc się nie ma co dziwić że walnęła opona która pewnie miała już trochę nalatane+spora prędkość i wytrzymałość spada, raczej gdyby było brane na nią tyle ile ma nominalnej to by nie siadła, tym bardziej że producent daje spory zapas, tutaj na przykładzie ładowność 10t a wozisz po 20t. Nie wiem co ci się tam wygięło ale oś taka do joskina kosztuje około 2,8 tys. zł netto, oczywiście czysta z piastami bez hamulców itd., ta oś może przenosić według producenta obciążenie 9t więc jest mocno obciążona jak ładujesz 20+4-5t sama waży nawet jeśli na zaczep szło by te 50% obciążenia

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kuba1221
  • 12 550

Oczywiscie ze ładuje na nia i po 20 t ale nie podczas transportu ulicznego, tutaj jak widac na zdjeciu mam okolo 10 ton, a sadze ze na miekkim podlozu i przy wolnej jezdzie nawet sporo przeladowana przyczepa powinna bez najmniejszych problemow przewiesc taki ladunek

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Zetorek96
  • 5 139

Na poprzednim zdjeciu nie bylo uszkodzen mechanicznych nawet po upadku, to bylo poprostu nieszczesliwe wydarzenie,

 

Opony w Joskinie to Alliance

Najgorsze jest to ze cale podwozie do wymiany :(

Hahahahahahaha tak cwaniaczyłeś że zachodnie takie dobre a polskie dziadostwo.

Moim zdaniem nie ma różnicy jedynie w cenie.

W pronarce nic się nie stało po takim przejechaniu oprócz pogiętej felgi nadającej się do wymiany również załadowanej.

A teraz sobie policz koszty naprawy polskie i zagranicznej. W przyczepie nie ma żadnej różnicy w jakości. Czy ciągnik czy agregat zgodze się z tobą że jest lepsze wykonanie ale w przyczepie jedynie opony maja znaczenie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • TOME11
  • 153 813

Na poprzednim zdjeciu nie bylo uszkodzen mechanicznych nawet po upadku, to bylo poprostu nieszczesliwe wydarzenie,

 

Opony w Joskinie to Alliance

Najgorsze jest to ze cale podwozie do wymiany :(

całe podwozie? oś czy coś więcej?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kuba1221
  • 12 550

Tak bronicie tego Pronara bo tylko takim pracujecie, neich moze sie wypowie osoba ktora posiada polska i zagraniczna przyczepe wtedy bylo by lepsze porownanie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • TOME11
  • 153 813

Tak bronicie tego Pronara bo tylko takim pracujecie, neich moze sie wypowie osoba ktora posiada polska i zagraniczna przyczepe wtedy bylo by lepsze porownanie

ja mam Miedemę 7t '78 rok i Rollanda 10t i też pewnie ze 20 lat ma, kupiłem też jedną polską- fakt, że od prywaciarza ale więcej już takiego błędu nie popełnię, teraz pytanie zasadnicze czy użytkuje ktoś polską przyczepę która ma 37 lat? czy w ogóle w Polsce w tych latach myślał ktoś o zrobieniu przyczepy 'im wyżej podniesiesz tym większe samoczynne otwarcie klapy? NO CHYBA NIE

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

moim zdaniem joskin to najlepsza firma razem z wieltonem w produkcji przyczep.... nie rozumiem o co te sapy ze zachodnia opona pekla... opona to opona i ma prawo walnac....

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

widac kiedy opona strzelila jakies 3-4m za przyczepa....

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.