Rolnik2517 387 Opublikowano 23 Marca 2015 jaki koszt wymiany i jak się ten byk się sprawuje B) Odnośnik do komentarza
Lukash3060 145 Opublikowano 23 Marca 2015 Byk sprawuje się dobrze Silnik zrobiłem praktycznie cały , teraz ta chłodnica nowa, jeszcze skrzynię na jesieni przejżę koszt 1350 brutto bo jest przed '93 rokiem a te po '93 już koło 2 tyś bo inny kształt trochę Odnośnik do komentarza
Lukash3060 145 Opublikowano 23 Marca 2015 Teraz pracuje na ok. 35 ha Do pomocy ma jeszcze C-360, ale ogółem jest ok, daje radę w Pazurku 2.7 m do tego Poznaniak, w szufle zboże i można siac Odnośnik do komentarza
sznajdik 573 Opublikowano 24 Marca 2015 Właśnie co z chłodnicą bo w swoim też walczę z nią i już zaczyna mnie wkurzać lutowanie i będę musiał rozejrzeć się za nową czyba że znajdę fachowca co mi zalutuję fachowo a mianowicie cieknie mi na łączeniu żeberek ze zbiarniczkiem tym na górze z którego wychodzi górny gruby przewód dokładnie pod nim Odnośnik do komentarza
Lukash3060 145 Opublikowano 24 Marca 2015 Lutowałem ale ciekła przy każdym przedmuchiwaniu nowe wycieki, a teraz roboty sie zaczęły i nie ma czasu na zabawy a po drugie za drogi interes, woda destylowana na dolewki żeby nie zalazło kamieniem w kanalikach. Dodatkowo poszedł w robotę i zrobiło sie błoto w niej ... szkoda nerw i silnika bo był robiony rok temu kapitalny Wygląda masakrycznie Odnośnik do komentarza
masseyf30 82 Opublikowano 25 Marca 2015 Jeśli jeździsz na wodzie, to polecam wodę deszczową. U mnie Ursusy od niepamiętnych czasów jeżdżą na deszczówce i kamienia nigdy nie było Odnośnik do komentarza
sznajdik 573 Opublikowano 25 Marca 2015 A czemu nie borygo? mój wody nigdy nie widział Odnośnik do komentarza
Lukash3060 145 Opublikowano 25 Marca 2015 Nie jeżdżę koncentrat zalany jak zawsze tylko dolewać 5 l dziennie płynu to trochę drogi interes jak dla mnie Odnośnik do komentarza
ThePerkins 1064 Opublikowano 28 Marca 2015 Jak się tur zdjął ?, ja jeszcze nie zdejmowałem Odnośnik do komentarza
Lukash3060 145 Opublikowano 30 Marca 2015 Normalnie a jak ? przewody poznaczyłem kolorową izolacją żeby nie pomieszać potem, szufla z przodu, te dźwigienki sie przekłada na przód , rozkłada podnóżki i sie wypina przez wziecie na siebie szufli ( ładowacz idzie w górę , potem opuszczasz delikatnie na podnóżki jak cofniesz no i przewody odpinasz i tyle Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się