Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • dawidursus323
  • 29 930

to 1614 były 2x4? 

ile ci spali w transporcie np.10ton ile jedzie maks km/h?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zetor6945
  • 34 222

1614 wersja 4x4
To jest co najwyżej 1612

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • smutas96
  • 10 261

nie nie było :P to jest 1222 turbo . powiem tak szybka skrzynia koła r 38 v-max 40-43 km/h spalanie to tak przy ładunku jako ten traktor ciągnie przez żniwa 30 t pszenicy + przyczepy 3-4 t to na godz tak 15 l bez problemu :)

to 1614 były 2x4? 

ile ci spali w transporcie np.10ton ile jedzie maks km/h?

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mateuszc355
  • 2025 18238

U nas też taki słomę wozi pod pieczarki , równo z MTZ idzie :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • FINN
  • 1046 4686

w tym sęk , że nawet nie było takiego modelu jak "1612" bodajże bez napędu z turbo to było 1012  a ten na zdjęciu to chyba był taki kaprys właściciela, lub mechanika w jakimś PGR ;)

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zetor6945
  • 34 222

Albo 1222 turbo i wyszło 1612 trochę bez sensu taka moc w 2x4

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • smutas96
  • 10 261

ja skrzyni nie robiłem bo ja tym traktorem ino we żniwa jeździłem . ale tam jest zamian biegów zamiast 4 jest bieg 3 a zamiast 3 jest bieg 4 . a i jeszcze są 3 rodzaje zwolnic .

a jak robiles szybka skrzynia?

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • smutas96
  • 10 261

Tak jak mówisz jest 1012 na turbie . zetor np. produkował 6 -stki bez napędu na turbie a polaki nie :( te turbo jest założone ponieważ ten traktor w transporcie chodzi . 30 t sam ładunek + 3-4 t jedna przyczepa . jeszcze jest jedna taka bez napędu i 2 z napędem na turbie i na szybkiej skrzyni . Ta mija JD co jadą 40 km/h .

w tym sęk , że nawet nie było takiego modelu jak "1612" bodajże bez napędu z turbo to było 1012  a ten na zdjęciu to chyba był taki kaprys właściciela, lub mechanika w jakimś PGR ;)

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • KarolTD90
  • 199 1989

Ja kiedyś widziałem taki ciągnik jak ten o symbolu 1622

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.