Skocz do zawartości

TUZ MTZ



Model przedniego TUZ do MTZ bez haków CBM i siłowników hydraulicznych.


Rekomendowane komentarze

Gość

Opublikowano

Możesz wysłać zainteresowanym plik z programu, żeby można było iść z tym do zakładu a oni mogli to wyciąć po wrzuceniu do komputera? W jakim programie tworzysz jeśli sam to robisz?

kitowiak

Opublikowano

No ciekawy projekt, tylko mógł byś jeszcze wymiary dodać ;) przyłączam się do pytania wyżej :) 

sznajdik

Opublikowano

Zrób projekt z siłownikami to ci powiem gdzie masz błędy bo już widzę tylko nie chcę na wyrost pisać

Tuzy

Opublikowano

dolna cz. korpusu lepiej zeby byla zespawana a ramiona tylne lepiej zeby mialy zastrzaly do tego preta i tu narzuca sie pyt czyto wogole bedzie rozbieralne ? czy spawane na ciagniku bo potem chyba nie wyciagniesz tych tylnyh lap chyba ze czegos nie widac jeszcze w tym projekcie

hopper5

Opublikowano

Szkoda tylko że przy tym rozwiązaniu nie otworzysz maski.

new_profil_luki21

Opublikowano

TUZ będzie całkowicie rozbieralny. 

@hopper5 niestety maska będzie podnoszona do góry 

@Thomas2135 Solidworks

hopper5

Opublikowano

Przerób maske. Niech się otwiera na szybe.

new_profil_luki21

Opublikowano

Jaką blachę proponujecie na cięgna ?

gregorius

Opublikowano

ja bym do tego jeszcze zrobił taką podporę jak w ładowaczach jest, do tylnego mostu jak tutaj na zdjęciu, bo jak założymy na przód z tonę i z tyłu 1,5 tony to może to nie wytrzymać:)

 

TRTERTER.jpg

new_profil_luki21

Opublikowano

zgadzam się ale o takim ciężarze raczej nie myślę

Grzegorz37

Opublikowano

 

gregorius nie zgadzam sie z tobą, wg mnie to jest zbędne bo w TURach odciągi do tylnych mostów są po to ponieważ mocowanie TURa jest w połowie ciągnika i obciążenie jest taż przyłożone że istnieje ryzyko złamania ciągnika; a w tuzie co najwyżej przednia oś nie wytrzyma.

A widziałeś gdzieś w fabrycznych rozwiązaniach odciągi od przedniego TUZa?

 

gregorius

Opublikowano

 

gregorius nie zgadzam sie z tobą, wg mnie to jest zbędne bo w TURach odciągi do tylnych mostów są po to ponieważ mocowanie TURa jest w połowie ciągnika i obciążenie jest taż przyłożone że istnieje ryzyko złamania ciągnika; a w tuzie co najwyżej przednia oś nie wytrzyma.
A widziałeś gdzieś w fabrycznych rozwiązaniach odciągi od przedniego TUZa?

 

 

ja bym się spierał. załóż ruskowi z tyłu upr siewny przykładowo 1,7 do 2 ton no i z przodu jakis wał koło tony, to ja jednak wolałbym mieć tą dolna ala ramę, pewniej i bezpieczniej a kosztów jakiś horrendalnych nie ponise :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v