izydor6280 1154 Napisano Styczeń 4, 2015 Zaawansowany 1154 9146 nie lepiej było dać dwie dżwignie, a nie spawać na jednej wąsa ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Milosz27 177 Napisano Styczeń 4, 2015 Zaawansowany 177 917 może by i było lepiej ale to trzeba mieć dodatkowo 200zł i drążek giąć a tak drążek pozostaje prosty Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
marobas 230 Napisano Styczeń 4, 2015 Zaawansowany 230 1324 a po drugiej stronie dałeś wąsa takiego jak z 60, czy też dospawałeś? nie wiem, może tylko tak sie na foto wydaje, ale mam wrażenie że ten wąs idzie prostopadle do osi koła, a aby zachować odpowiednia geometrię w czasie skrętu, wąsy drążka poprzecznego powinny być odchylone nieco do środka -chodzi o to, że rozstaw drążka powinien być krótszy niż rozstaw osi zwrotnic Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Milosz27 177 Napisano Styczeń 4, 2015 Zaawansowany 177 917 z drugiej tez jest dospawany, oczywiście geometria zachowana może i faktycznie tego nie widac ale jest działa prawidłowo nie kleszczy nic nie blokuje i wytrzymuje tez bo jak by miało to dawno by się urwało bo pracuje w naprawdę ciężkich warunkach. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
rolnikcichon330 16 Napisano Styczeń 6, 2015 Zaawansowany 16 239 kolego ten ursus przy skrecaniu będzie darł opony Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
izydor6280 1154 Napisano Styczeń 7, 2015 Zaawansowany 1154 9146 oświeć nas wszystkich dlaczego ? drążek idzie normalnie z tyłu jak w każdej 360 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Milosz27 177 Napisano Styczeń 7, 2015 Zaawansowany 177 917 No własnie dlaczego? Niema takiej opcji zeby dar, no chyba ze zbierznosci nie bedzie no ale o tym nie mowimy. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
rolnikcichon330 16 Napisano Styczeń 7, 2015 Zaawansowany 16 239 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
rolnikcichon330 16 Napisano Styczeń 7, 2015 Zaawansowany 16 239 podczas jazdy z wyprostowanymi kołami będzie dobrze zbieżność będzie sie zgadzać ale podczas skrętu oba koła bendą skręcać tak samo Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Milosz27 177 Napisano Styczeń 7, 2015 Zaawansowany 177 917 Niewiem z kad takie twierdzenie ze oba kola tak samo skrecac beda jak nawet tego nie widziales. No chyba ze masz jakies zastrzeżenia do produkcji ursusa to juz nie do mnie kreci tak samo jak oryginalne c 360 wiec ja nie widze w tym problemu tyle ze was jest dospawany nizej co wyklucza potrzebe giecia drazka i jak dla mnie to jest plus. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
czarnyvip666 1 Napisano Styczeń 7, 2015 Nowicjusz 1 27 Panowie miałem dokładnie ten sam problem z skętem podczas skrętu kół podczas drążka zamontowanego z przodu lecz po przełożeniu go do tyłu(musiałem go odpowiednio wyprofilować) problem znikł lecz nadal nie wiem jak to możliwe Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Milosz27 177 Napisano Styczeń 7, 2015 Zaawansowany 177 917 Zgadza się jak drążek z przodu to nie będzie się zgadzać, wąsy wtedy musiały by mieć większą odległość pomiędzy sobą niż zwrotnice a jak jest drążek z tylu to muszą mieć mniejszą odległość jak zwrotnice.. tak na swojski rozum:) ale kolega chyba coś nie może tego przetrawić coś chce nie wie co;) bez urazy oczywiście... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
dawid3p 364 Napisano Luty 27, 2015 Zaawansowany 364 2123 dziwnie to jest nie potrafie tego zrozumieć ale z przodu faktycznie drążek nie może iść bo ja tak chciałem zrobić i się ster dziwnie zachowuje, musi być drążek pod ciągnikiem Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
marobas 230 Napisano Luty 27, 2015 Zaawansowany 230 1324 to nie jest dziwne, tylko geometria sie kłania... -z poprzedniej strony... poprostu, jeśli drążek jest za osią, musi być węższy niż rozstaw zwrotnic, a jeśli drążek idzie przed osia, to drążek musi być szerszy niż rozstaw zwrotnic ( wąsy muszą wchodzić w głąb felgi)... dlaczego -czyt. od początku Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wlatcakomaruf 19 Napisano Luty 28, 2015 Zaawansowany 19 644 Dlatego, że przy skręcie wewnętrzne koło zatacza okrąg o mniejszym promieniu niż koło zewnętrzne. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kanako339 7 Napisano Marzec 18, 2015 Zaawansowany 7 148 Ten spawany wąs się rozleci bo za dużo żeliwa w odlewie próbowałem tak zrobić i niestety trzeba było kupić 3 wąs! Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Milosz27 177 Napisano Marzec 18, 2015 Zaawansowany 177 917 Nic się nie rozlatuje trzeba tylko umieć to pospawać i chodzi jak burza!!! Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kanako339 7 Napisano Marzec 19, 2015 Zaawansowany 7 148 Dobra dobra , mi też od razu nie pękło, zobaczymy jak pojeździsz ze 2 tyg.Juz lepiej było jak nie będziesz sprzedawał kolumny z tych dźwigni od c330 zrobić bo tam elementy są jak najbardziej odlewy staliwne.A z całym szacunkiem spawania to raczej mnie nie nauczysz bo pracowalem jako spawacz i siedze w temacie 7lat .. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Milosz27 177 Napisano Marzec 19, 2015 Zaawansowany 177 917 No to teraz z całym szacunkiem pocisnąłeś jak bym zrobił z dźwigni od kolumny to na pewno by pękły bo to bez wspomagania nagminnie pęka z turem, te dzwignie są od c 360 grubsze i mocniejsze nic w c 330. Ale kazdy ma swoje zdanie "zobaczymy jak pojeździsz ze 2 tyg" zobaczyłem pojeździłem nic się nie dzieje od założenia niecałe 4mies ponad 100mth, nieraz po oś w błocie, nieraz po głębokich zmarzłych koleinach ogólnie codzienność, w lesie tez chwilę pracował zero problemów i to wszystko z turem widły 89cm z krokodylem i moim zdaniem nic się nie wydarzy bo jak by miało zimą na pewno w koleinach by pękło. Ale nikogo nie namawiam ze ma tak robić, zrobiłem tak bo raz ze zakup dwóch dzwigni to ok 200zł i gięcie drążka a miałem stare zapasy i zostały wykorzystane a drążek pozostaje prosty... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się