sony5 46 Opublikowano 19 Października 2014 Ja swojego mf też mam w kawałkach robiłeś przy swoim generalkę silnika już? jak tak to jakie części dawałeś nie wiem gdzie i jakie części kupić wiadomo nie pojeździ się już na tym co na oryginalnych ale też żebym jakiegoś szajsu nie kupił
piotreq8111 202 Opublikowano 20 Października 2014 Niee mój się jeszcze trzyma, choć za rok, dwa trzeba będzie robić górę bo już trochę oleju bierze i to widać bo dymi na niebiesko Chociaż Tato mówi że on od nowości brał trochę no ale teraz już więcej bierze. Powiem Ci szczerze że to pierwsze jego poważniejsze naprawianie, bo tak to tylko od czasu do czasu regulacja ciśnienia wtrysków ewentualnie wymiana końcówek i regulacja luzów zaworowych. To i nie wiem nawet gdzie dobre części można dostać
sony5 46 Opublikowano 20 Października 2014 To samo u mnie pierwsza jego taka awaria nie wymieniał bym tulei i tłoków ale jedna tuleja jest minimalnie pęknięta na górze to już wymienimy wszystko i też już sporo są wytarte tuleje przez pierścienie, rozbieraliśmy go aby wymienić uszczelkę pod głowicą ale wyszło jeszcze to i nie wiem jakie części teraz brać jedni mówią że ursusowskie są dobre a inni mówią że MAHLE ale chyba kupię te z ursusa 200 zł komplet
piotreq8111 202 Opublikowano 21 Października 2014 W ciapku i zetorze to na MAHLE zmienialiśmy ale to było z 10 lat temu prawie.
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się