Skocz do zawartości


To cacuszko było na pokazach w Przybyszewie :) ! Ogólnie wrażenia po jeździe na duży plus. 147 km, resorowana przednia oś i kompletnie zmieniona konsola boczna. Tylko teraz żałuję, że nie zapytałem się o filtr DPF :)




Rekomendowane komentarze

Gość forterraturbo

Opublikowano

Ale co wy chcecie od panelu , a panel sterowania w jd przez ile czasu był podobny , róznił sie detalami ,60, 6010,6020,6030 korzystały chyba z tego samego , ten tutaj jest od 14 lat i powoli ulega zmianie, widac lepsza jakość plastików , inny licznik , zegary , kiedys taki jak w moim stacyjka była na dole , czy tym panelem się pracuje ? są tam wskazania , które da sie odczytac , moim zdaniem jest w miarę ergonomiczny .@LukeClaas w moim jeszcze się woda nie leje , chyba , że nie zauważyłem .Co tutaj do 4 garów to nie rozumiem sensacji a Nki to co święte , Valtra wie co robi i nikt nie narzeka , przynajmniej jest uniwersalny ciągnik , po co dwa kupowac jak można jeden , o średnich rozmairach , w miarę kompaktowych jak na obecne ciągniki i jednocześnie może być to ciągnik wykonyjący wiekszośc prac w gospo od ładowacza do pługa , takie moje zdanie , przetestuja ja na klientach :P

Dokładnie, zetor to niejedyna marka z taką mocą wyciśniętą z 4 cylindrów. Z czasem 6'tki się pojawią i po co od razu hejtować? Weźcie też pod uwagę, że Czesi, po wojnie byli razem z nami w obozie wschodnim i stąd taki zastój w gospodarce (teraz trochę się ruszyło, ale i tak nie ma kto rządzić w Polsce). Zetor mimo to przetrwał ten ciężki okres i jakoś się rozwija, powoli, ale rozwija i to jest najważniejsze (nie to co nasz Ursus, którego już praktycznie nie ma).


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v