Skocz do zawartości

Informacje o zdjęciu Zetor Forterra




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • szmergiel
  • 249 548

no no tak sie wygina,ze hej :D jeszcz jak by tak sie wypiela to byloby na co luknac :D

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kamil1998
  • 85 1814

Jak ci się sprawuje te 6 garów? :) Nie spaliłeś jeszcze sprzęgła?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Pawel1990
  • 27 543

Jak ci się sprawuje te 6 garów? :) Nie spaliłeś jeszcze sprzęgła?

Wytrzymuje sprzęgło:) ale można by było spalić i to łatwo

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • damian1992
  • 73 4057

Aż dziwne że hejty się nie posypały ;) A ja tam lubię takie fotki :D Wciskam 5 gwiazdek

    • Like 7

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Pawel1990
  • 27 543

Aż dziwne że hejty się nie posypały ;) A ja tam lubię takie fotki :D Wciskam 5 gwiazdek

No poza 1 komentem który mnie osobiście denerwuje i jest zgłoszony. Może takim ludziom jest żal?
nie mam pojęcia:) pozdro

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Tomaszek21
  • 18 498

Dziewczyna ładna to co tu chcieć tylko Pogratulować traktożyscie ze ma takie towarzystwo podczas pracy :-)

    • Like 2

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • TheMariko12
  • 416 2454

Zawsze to przyjemniej pracuje się we 2 niż samemu B)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szmergiel
  • 249 548

No poza 1 komentem który mnie osobiście denerwuje i jest zgłoszony. Może takim ludziom jest żal?
nie mam pojęcia:) pozdro

a ty co taki wrazliwy,jak juz nic sie nie potrafi to maly donosik,nikogo nie nazwalem obrazliwie w komentarzu wiec wyluzuj a to ze na zdjeciu laska sie wygina i wypina jakby miala ochote na wskok to jest widocznie wiec nie panikuj dzieciaku,co ty sie spodziewales po zdjeciu na ktorym ktos sie tak wypina? moze samych och-ow i ach-ow ze strony napalonej kawalerki? luzik
    • Like 3

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Pawel1990
  • 27 543

a ty co taki wrazliwy,jak juz nic sie nie potrafi to maly donosik,nikogo nie nazwalem obrazliwie w komentarzu wiec wyluzuj a to ze na zdjeciu laska sie wygina i wypina jakby miala ochote na wskok to jest widoczne wiec nie panikuj dzieciaku,co ty sie spodziewales po zdjeciu na ktorym ktos ise tak wypina? moze camych och-ow i ach-ow ze strony napalonej kawalerki? luzik

"wskok" co to jest za słowo? Z kąd Ty jesteś że ładnej dziewczyny nie widziałeś?? Jeśli to jest dla Ciebie wypinanie to tym bardziej CI współczuję... żałosny jesteś ty i te Twoje komentarze. Zakładam że nie masz dziewczyny, bo która normalna by chciała być z kolesiem który zapewne pyta "masz ochotę na wskok"?
    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rafallll360
  • 863 3499

Tak pomoc to przydatna :D Grzechem by było nie dać 5 dla piękniej pani ;) 5 leci

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Klaku
  • 47 552

Piękna pani + zetorek to jest to ;)

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szmergiel
  • 249 548

zakladac to mozesz sobie wiesz co i na co zeby ta laska nie spuchla.oj czlowieku jak ty malo wiesz,znasz tu kogos starszego co bedzie wstawial zdjecia zony i jeszcze takie na ktorym sie pypina?nie ten wiek i nie ten poziom.nigdy by mi do glowy nie przyszlo wstawiac zdjecia zony co sie wygina i dlatego mam beke z takich fotek i wielkich "rycerzy "obroncow

    • Like 3

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Roman_h2
  • 56 389

Trzeba przyznać ze dziewczyna ładniejsza od zetorka 5 leci :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • TheMariko12
  • 416 2454

zakladac to mozesz sobie wiesz co i na co zeby ta laska nie spuchla


:D , rozbawiła mnie ta część Twojej wypowiedzi, ale różnica między dziewczyną a żoną jest duża, a tutaj na zdjęciu oprócz względnie wyodrębnionej pupy nic nie ma, a że taką postawę przybrała to jej sprawa B)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ZETOREXX85
  • 321 1635

No tak to można pracować :D 5 za Zetorka i operatorkę :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Pawel1990
  • 27 543


:D , rozbawiła mnie ta część Twojej wypowiedzi, ale różnica między dziewczyną a żoną jest duża, a tutaj na zdjęciu oprócz względnie wyodrębnionej pupy nic nie ma, a że taką postawę przybrała to jej sprawa B)

Kolego wg mnie to jest żałosne a nie zabawne, pozdro

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szmergiel
  • 249 548

zalosnie to moze byc jak ktorys z napalonych mlodych userow nie zalozy :wub: i bedzie na kierowce zetora :P pz.luzik ,przeciez to tylko lekkie zarty

    • Like 2

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • forterraturbo
  • 325 2219

Ona jest piękna ... oczywiście forterra , przeglądając Twoje foty zastanawiam się jak to mozliwe , że jeszcze masz taki czerwony dach . 5 . 6 cyl fajnie wygląda , tylko szkoda , że nie na 420 i 520 .

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marianekkk
  • 847 1104

A może traktorzysta chce sie zamienic? :D Bo ma naprawde ładną dziewczyne! :D 5

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Pawel1990
  • 27 543

Ja tam się zgodzę z szmergiel że na af wpadła hołota która chyba liczy na dobre ocenki. Zdjęcie wygląda dwuznacznie i nie wiem co użytkownik chce wyeksponować frotkę czy dziewczynę i jej atuty. Po prostu kolega Pawel1990 nie dorósł jeszcze do roli dorosłego i męża i trafił na złom stronę internetową a dziewczyna w 100% nie pracuje w gospodarstwie więc nie wiem czym się chwalić chyba że tak to niech wstawi filmik a takie zdjęcie co nawet tytuł jest niedokładny to śmiech. Jeśli trafia się takie zdjęcie niech się śmieją i piszą propozycję matrymonialne bo nawet ja nie wiem co napisać.

" złom stronę internetową" nic dodać nic ująć hehe

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Pawel1990
  • 27 543

Ona jest piękna ... oczywiście forterra , przeglądając Twoje foty zastanawiam się jak to mozliwe , że jeszcze masz taki czerwony dach . 5 . 6 cyl fajnie wygląda , tylko szkoda , że nie na 420 i 520 .

Jest garażowana cały czas i nie wyblakła, oponki mają być zmienione na 600/65/38.
    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.