Skocz do zawartości

Ursus C-360



I misiek się rozjechał :) tak jak przypuszczałem tarcza drugiego stopnia była zaklejona a w środku syfu od cholery , widać że misiek nie dawno miał remont na tarczach pierwszego jak i drugiego stopnia widać jeszcze napisy i są całkiem grube czyli nie będę ich wymieniał , pierwszy stopnień to tarcza firmy komfort a drugi stopnień chełmno , jak tarcza wyczyszczona i odtłuszczona to dalej można na niej śmigać ??


Rekomendowane komentarze

Ja bym wymienił na twoim miejscu bo później zaglądać znowu ale jak naprawdę są dobre to czemu a sprawdzałeś wieloklin tarczy sprzęgła a wałków tak naprawdę to jest ważniejsze i powierzchnia bo jak masz zjechany na wieloklinie w tarczy to wymieniaj u siebie miałem że powierzchnia w połowie jest w miare dobra a sprzegło miało kilkanaście lat jak było ostatnio robione ale wielokiln zawiódł na tarczy i na wałku II stopnia sprawdzaj te wielokliny.Zapewnie cię że tarcza I stopnia Komfort to Polska firma sam je teraz mam i miałem poprzednio są naprawdę dobrze komfort to raczej zamiennik dla tych z chełmna.Jak syfu jest to daj uszczelki z silikonem i czy masz zaślępke w skrzyni na sprzęgło nie na koło tylko na sprzęgło.Doradzał bym nie dojedzać sprzęgło z kołem zamachowym tylko ustawić sprzęgło założyć na wałek dojechać przodem bo wtedy jak dojedzasz z kołem zamachowym i sprzęgłem jest duże prawdobieństwo że tarczya będzie zgięta wybrzuszona lub krzywa, ja to zakładałem na wałek sprzegło przodem dojedżałem i przez okienko dokręcałem śruby jak syfu jest pełno można przegwintować otwory w kole zamachowym i dać sruby 8.8 o długości 40 takie jak szły katalogowo.Mam nadzieje że rada w jakim stopniu się przyda ;)

przemyj rozpuszczalnikiem dobrze wysusz żeby się nie zapalił i bez problemu lataj nie raz tak robię u klientów zmień simeringi na wałkach ze skrzyni i na wale korbowym,Jemu chodzi o te kwadratowe okienko że nie skręcasz sprzęgła przed dojechanie tylko po zjechaniu zakładasz sprzęgło na wałki koło zamachowe na wał i tak zjeżdżasz a potem kręcisz sprzęgłem i skręcasz tak jest najłatwiej

Może długo ale na bank tarcza jest prosta i równomiernie bierze poprzednia tarcze patrzyłem była wybrzuszona a to przez to ze jak dojeżdża przodem i sprzęgło jest skręcone kołem i nie będzie chciało wejść na walek a tu na Hama to na pewno tarcza nie będzie nie taka jak powinna . Ojciec złożył tym 2 sposobem skręcił sprzęgło z kołem, wykręcił sprzęgło nie zmieniając jego położenia włożył na wałek,ostrożne dojedzal przodem,złączyl przód z skrzynia i sprzęgło dokręcal przez okienko w skrzyni.Wielu będą uważać że to katorga i maja racje ale w taki sposób nie uszkodzi się tarczy, sam byłem zdziwiony tym sposobem ale moim zdaniem on jest lepszy a godzinka roboty dłużej ale każdy robi jak chce ja opisałem na swoim przykładzie

Nikogo nie zmuszam do tego sposobu :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v