locke 293 Opublikowano 4 Marca 2014 Niewłaściwe ciśnienie w oponie.Tyle na ten temat. Odnośnik do komentarza
XMK13 411 Opublikowano 4 Marca 2014 No niby tak, ale czemu to występuje tylko na prawych karbach, a na lewych nie!? Odnośnik do komentarza
XMK13 411 Opublikowano 4 Marca 2014 A jaka różnica czy diagon, czy radialka? (w pracy, nie w konstrukcji) To są oryginalne radialki ze Stomila. Odnośnik do komentarza
rafalos1222 42 Opublikowano 4 Marca 2014 mniejsze ciśnienie wewnątrz co daje nam lepsze przyleganie do gleby Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 4 Marca 2014 Chyba że masz coś z wałem koła i coś ci jajuje lub z felgą ale jak ci trzęsie za mocno to ciśnienie w oponie musisz zmierzć ciśnienie.Po te stomilki były tylko radilane nie było z tym modelem opony odmiany diagonalnej tylko radialne i to bdb opony Odnośnik do komentarza
XMK13 411 Opublikowano 4 Marca 2014 W tym kole faktycznie było za duże ciśnienie, ale w drugim jest "przepisowe" do transportu i ten efekt jest, tylko mniejszy i nierównomierny na całym obwodzie koła. Odnośnik do komentarza
pisklaczun 122 Opublikowano 4 Marca 2014 poprzekładaj opony prawa na lewą, lewa na prawą i z czasem się dotrą Odnośnik do komentarza
FINN 1522 Opublikowano 4 Marca 2014 i daj ciśnienie w okolicach 1.2 atm... tylko profilowe się równo zdzierają... a jaki to rozmiar?? Odnośnik do komentarza
XMK13 411 Opublikowano 5 Marca 2014 Rozmiar: 16,9 R34, ciśnienie to teraz 1,3 atm. Mniejszego raczej nie dam, bo z agregatem upr.-siewnym by za bardzo siadały. Pamiętam, jak pierwszy raz podnieśliśmy ten agregat, to opony usiadły do połowy - normalne kapcie się zrobiły. :blink: Odnośnik do komentarza
FINN 1522 Opublikowano 9 Marca 2014 no nie stety... z tym trzeba się liczyć, jak się kupuje agregaty zawieszane , że opony beda szybciej leciały, w końcu to one dostają najwięcej po d... ale cały czas z agregatem nie jeździsz , jak używaż do innych prac, to zmniejsz do 1,1 a przy agregacie podpompuj do 1,3 Jak byś planował je sprzedawać to daj znać... bo potrzebuje w miare dobrych do 385... Odnośnik do komentarza
XMK13 411 Opublikowano 18 Marca 2014 C-385 powinna mieć 16,9 R38 albo 18,4 R34. Moje 16,9 R34 będą za małe. Odnośnik do komentarza
fubus84 20 Opublikowano 23 Marca 2014 Od czego tak się dzieje ? Od wożenia ciężkich rzeczy po asfaltach z małym ciśnieniem ?? w polu raczej trudno by to tak było zedrzeć. Mam takie same w 3070 (z takimi już kupiłem) o ile w polu i tak nic nie czuję to w transporcie drogami to wkurza Odnośnik do komentarza
UrsusCzesio 310 Opublikowano 23 Marca 2014 Takie jak te stomilki to normalka sąsiad W c-330 ma zdarte tak samo inny w T25 też tak samo lecą w C-360 miałem to samo takie dziadowskie opony jednak ruska od T25 tak nie poleciała równo sie zjechała w MTZ też są równo zdarde. Tak tak przełóż odwrotnie jeden tak robił za pół roku będziesz miał łyse Odnośnik do komentarza
fubus84 20 Opublikowano 24 Marca 2014 To nie może być wina tylko opony chyba. Ja mam takie kormoranki wyzabkowane, a w 255 są stomikki już grubo ponad 10lat i są równo zjechane Odnośnik do komentarza
XMK13 411 Opublikowano 28 Marca 2014 Ja mam w 3512 też Stomilki i tamte są równiutkie. Odnośnik do komentarza
FINN 1522 Opublikowano 23 Maja 2014 te opony nie lubią za dużego cisnienia... bo muszą płasko przylegać do ziemi najlepsze ciśnienie dla kormoranek to 1.1-1.2 bar tak aby na pusto ciagnik stał na 3 protektorach ( taka nie pisana zasada pompowania jakiej kolwiek rolniczej opony) wtedy skończy się nie równe zdzieranie opon... a za to porawi się uciąg w polu... kiedyś miałem 1.0 w 1224 i jak orałem to szła jak dzika ale było trzeba uważać , bo jedne obrót kołem i mogła siedzieć Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się