Skocz do zawartości

Łożyska oporowe MF 253A

Tak to wygląda w tym ciągniku i za takie coś należy sie medal jedno z drugim nie zależne nie to co C-360 gdzie trzeba było z wyczuciem do połowy wciskać pedał w prasie tutaj do oporu i womu nie trzeba było wyłączać na uwrociach tylko dzwignia bez zatrzymywania operować to jest wygoda lata 80


Informacje o zdjęciu Łożyska oporowe MF 253A

Zrobione z SAMSUNG GT-S5610

  • 3,4 mm
  • 1/8
  • f f/2.7
  • ISO 200
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

10 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Tyle że w zetorach małej serii starszych dźwignią wyłącza się drugi stopień wałek i pompę. A to już jest do bani.

najlepiej to tak jest jak że pompa powinna mieć napęd od silnika niezależnie od skrzyni,tu patent dobry a ten wężyk to smarowania to jak w ciapkach też jest do smarowania

i dlatego polskich kół rozrządu nie wolno wsadzać do tego silnika w tym modelu, u mnie wytrzymały 2 godziny, jednak pompa daje spory opór. Ciągnik ogólnie bardzo przemyślany.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×