Skocz do zawartości

Informacje o zdjęciu Przyczepy D45S

Zrobione z Nokia E52-1

  • 3,3 mm
  • 65573/1000000
  • f f/2.4
  • ISO 400
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Assasin
  • 500 2645

Oj tam ale piękne są :D gratuluje :) 6/5 piękne zapraszam do mnie :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • bluedaver
  • 1 36

To jest d45 a nie 47

ma kolega racje...d47 identycznie pomalowana stoi na drugim podwórzu z belami...a te to d45s( w dowodach sprawdzałem)

ale "łoj tam łoj tam"

trochę pracy...ale efekt zajefajny i do tego 5t zboża lekko wchodzi...opony nowe...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • bluedaver
  • 1 36

teraz ładnie sie prezentują :)

 

Michał podstaw swoje...też Ci kapitalki zrobię...będziesz miał identyczne...do bizona jak znalazł, a i ludze będą sie mylić...ha ha ha ha

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DK94
  • 190 1214

a te to d45s( w dowodach sprawdzałem)

To dlaczego jeszcze tytułu zdjęcia nie poprawiłeś, nadal jest D47...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kamillo0
  • 132 2169

Jaki koszt takiego remontu i co wchodziło w jego skład?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • bluedaver
  • 1 36

uszczelniacze cylindrów hydraulicznych ok 100zł, hamulce tylko czyszczenia wymagały, ale uszczelki i gumowe osłony + gniazda i wtyczki to jakieś 100zł, nowe opony Mitas 14PR z dętkami w promocji dla mnie 380zł/szt , elektryka poprawiona 50zł za gniazdo i lampę, spawanie burt z nadstawkami i malowanie jakieś 2000zł, profile na całości 50x50x2,blacha 1,5mm, trapezowa, blacha na podłogę 4mm- 700zł, smarowanie itp ...nie liczę mojej robocizny, podałem orientacyjne koszty materiałów, bo wszystko hand made..po godzinach...jest satysfakcja i frajda...do tego na lata spokój...myślę, że koszt naprawy za sztukę to około 3500-4000zł, zależy ile jesteś w stanie zrobić sam...a robocizna nie jest tania...natomiast firmy które robią burty tną koszty na ';grubości materiału... chyba i tak wyszło taniej niż komuś zlecić...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kamillo0
  • 132 2169

Dzięki za rozpiskę. :) Jeszcze koszt farby. ;P Właśnie patrzyłem, że firmy robiące burty chcą koło 1500-2000 zł za burty takie jak u Ciebie ale możliwe, że jakość materiałów jest gorsza.

Patrzę właśnie takie d-47 i za dobrą trzeba dać koło 9 tysi a i ciężko znaleźć dobrą z takimi kołami. Więc chyba bardziej opłaca się kupić ze zgniłą podłogą, burtami i pewnie jeszcze kilka rzeczy do wymiany za to dużo taniej i samemu ją doprowadzić do takiego stanu. Opony faktycznie tanio, jak ja w lato kupowałem dętkę to 40 zł za samą dętkę a za oponę chcieli 400 zł.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • andrzej2110
  • 531 11698

Za 9 tys to można zrobić prawie całą nowa przyczepę. Wystarczy aby były osie z kołami i obrotnica.

Najlepiej kupić jakiś wrak D47 lub D46.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kamillo0
  • 132 2169

Oj łatwo powiedzieć. Jakiś czas temu przeglądałem oferty to łatwiej i taniej kupić zniszczoną d-47 niż poszczególne elementy. Raz znalazłem same podwozie bez skrzyni ładunkowej za 2 tysiące i to była ciekawa oferta ale na drugim końcu Polski i stała trochę czasu więc opony pewnie z wejścia do wymiany. Chyba nie czekała długo na właściciela.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • bluedaver
  • 1 36

co do opon to mam kolegę właściciela firmy wulkanizacyjnej i dostałem rabat...d47, której nie mam na zdjęciach kupiłem z PGR Pana Stokłosy jako "części" do przyczepy za 2000zł, burty i podłoga do wymiany, pneumatyka z "odzysku", hydraulika w opłakanym stanie(uszczelniłem, ale i tak mnie czeka wymiana tłoków-jakiś gamoń młotkiem w gładź uderzał, pewnie jak mu tłoczysko głowicę wypchnęło, rejestracja jako SAM(bo tak było najprościej" i w pole...czekają mnie przy niej jeszcze opony :(

jeżeli nie ma są możliwości samodzielnie spawać burt(bo to wcale nie takie proste) , mogę Ci doradzić - jest w Wrześni firma Akmet, która robi dość tanio solidne burty zadzwoń, dowożą na terenie całego kraju i pozostanie Ci tylko zawiasy dospawać.., moje przyczepy są na ich styl, jednak samodzielnie wyszło mi trochę taniej, kupiłem od nich natomiast blachę na podłogę, przywieźli w 3 arkuszach wymiar idealny z zamówieniem... :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kamillo0
  • 132 2169

Samo spawanie burt nie jest takie trudne, to właśnie zawiasy są najtrudniejsze. Wiadomo trzeba uważać, żeby nie pościągało. Do Wrześni mam niemały kawałek więc transport by dużo wyszedł. Siłowniki do nich nie są takie drogie z tego co patrzyłem więc chyba lepiej kupić bez a mieć już gotowy, nowy. Najpierw muszę znaleźć przyczepę ale to tak bez spiny bo i tak przyczepy używam kilka dni w roku a jak trzeba to jest skąd pożyczyć. :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.