Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Gdyby rząd nie kupił licencji fergusona to byłyby rozwijane właśne te prototypy ,które nasi koledzy forumowi prezentują.Pamiętacie serię ciągnków ursus seria U (710 i inne) gdyby nie kupienie licencji fergusona od Anglików to ta seria zostałaby pewnie zrealizowana.Te ciągniki na testach zagranicą wypadły podobno bardzo dobrze .Ale cóż nasi wodzowie jakoś niebyli przekonani swoją myślą techniczną.Taka sytuacja była w niejednej polskiej fabryce. :)

To zdjęcie prototypowego C-330 4x4 na RT też już widziałem, bo akurat w dniu kiedy powstał ten temat, pamiętam jak do póżnej nocy wyczekiwałem na kolejne wpisy i informacje o tym prototypie. :D Szkoda, że temat już stanął w miejscu.

Na zdjęciu jest wersja powiązana z 335, więc wyprowadzenie napędu jest tu dziecinnie proste. :) A nazwa Carraro, pewnie mówi o zastosowanym moście lub to jakaś włoska modernizacja.

Na tych zdjęciach, wydaje się jakaś dziwnie długa. :blink: Może wyciągnęła się w testach. :D Ona ma kola 18" czy 20" z przodu ?

 

Co do zdjęć tych ciężkich Ursusów, jaki to wspaniały jest obrazek. Choć osobiście wole te na dalszym planie, w tradycyjnych maskach. Fajnie byłoby pooglądać sobie wtedy, takie nowiutkie Ursusy. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v