Skocz do zawartości

Ursus C-360 3P



Panowie mam pytanie, ile może być warty ursus c4011, mechanicznie igła, silnik 1 rok po generalce, lakier ideał na masce i błotnikach (maska jak w c360), z moją kabiną z tym wyposażeniem, do tego zabudowa tylniego mostu, opony tył 90%, zarejestrowany, opłacony. Koło 10 tyś można startować? Bo jeśli dobrze pójdzie to niedługo nowy nabytek zawita :D Ale proszę o szczere wypowiedzi w cenach ;)




Rekomendowane komentarze

Maniek1049 mam do wzięcia tanio 40 stke w idealnym stanie mechanicznym, kosmetyke, lakier będe robił jakbym ją kupił i założyłbym moją kabine i jeśli by mi się nie podobała 40 stka w pracy to czy jest szansa że ją bym później sprzedał tak za 10 tyś chociaż w idealnym stanie mechanicznym jak i optycznym :) no 3p miałby kolege, i stały by takie dwa golasy w garażu bo obecnie przy 40 też nie ma błotników i maski :D

To ona by i tak była przerobiona na 60, maskaod 60, pulpit od 60, kabina moja i cały przedni zaczep od 60 jedynie co by sie różniło to że jeden hamulec a tak to ona by była przerobiona na 60, w takim stanie mi chodzi sprzedać :) Nie myslałem nad kupnem w ogóle ale to od kolegi sie nagoniła to trzeba rozważyć :) Ta 40 miałabym wyglądać jak mój 3p do tej pory z kabiną tylko że jeszcze w nowym lakierze, że tak to najprościej wytłumacze i czy to by sprzedał jak coś :)

No bo w sumie to by się różniła tylko tym jednym hamulcem co podejrzewam i tak byśmy przerobili na dwa ale to już mniejsza o to :) też mi sie tak wydaje że by poszła za 10 tyś, tak patrzyłem po ogłoszeniach to do 10 tyś to albo bez papierów albo stan nie najlepszy, tak powyżej 10 zaczynają sie ładne ciągniki :) Ciekawe czy jeszcze jest zainteresowanie u ludzi kupnem takich ciągników :)

Adi96 tylko ta 40 jest w fatalnym stanie wizualnym, mechanicznie lalka owszem ale optyka... błotników praktycznie nie ma bo rdza je tak zjadła a jak coś jeszcze zostało to pogięte a orginalna maska nie lepsza, pogięta, farby całkowicie brak i też pordzewiała :)

Maniek ode mnie jest 30 km do granicy wschodniej z Ukrainą to już 2 samochody tam pojechały :D

Jak możesz ją kupić tanio i nie wiele trzeba do niej dołożyć(a z tego co piszesz to nie tak wiele) bo sama kwestia blacharki i kosmetyki nie jest taka droga to myślę że nie ma się nad czym zastanawiać..o ile miał byś dla niej robotę...Dzisiaj niby łatwo kupić ale trudniej sprzedać...tyle że tym bym się tak bardzo nie przejmował...na pewno się jakiś kupiec znajdzie to tylko kwestia czasu.Tym bardziej że przynajmniej moim zdaniem w tych ciągnikach nie tyle liczy się sam model co stan techniczny.Chyba że chcesz ją kupić tylko żeby zaraz zahandlować to wtedy trochę inna bajka..

Oj nie bardzo tam bywam, raz chyba byłem gdzies przejazdem i tyle z tego co pamiętam:)

Prorok ta 40 ma kawał historii za sobą, pochodzi od kobiety, która rozwiodła się z mężem i sprzedała bo jej brakowało na węgiel, kolega ją kupił i pojeździł trochę ale teraz chce ją nam sprzedać a jeśli jej nie kupimy to prawdopodobnie zostanie rozebrana na części, jeśli bym ją kupił to doprowadził bym ją do pieknego stanu żeby dalej była w użytku i żeby ktoś po mnie miał z niej uciechę jeśli będe chciał zaraz ją sprzedać i będę miał satysfakcje że po mojej pracy ciągnik dalej będzie jeździł a nie zostanie rozsprzedany na częśći :) Bo w sumie narazie tak bardzo u mnie dla niej roboty nie ma ale tak bym uratował ciągnik przed zagnięciem jednym słowem. :)


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v