Skocz do zawartości

Renault 85.14 TS



zimowy spacerek o poranku ;) zaskoczyła mnie skuteczność hamulców na 4 koła.
Dla potomnych napiszę: borykałem się z problemem pióra wycieraczki do tego ciągnika. Otóż pióro jakie tu powinno być zamontowane to 700mm długości i mocowane "na śrubkę" do ramion. Sklepy motoryzacyjne rozkładały ręce, Dopiero w sklepie z częściami do ciężarówek dostałem takie piórko. Jest to BOSCH, model N70 i ma w komplecie adapter przykręcany śrubką do ramion, a z drugiej strony zatrzask do trzpienia w piórze- tak gdyby ktoś potrzebował.


Rekomendowane komentarze

Oczywiście. przy włączonym przednim napędzie, gdy naciskam pedał hamulca jadąc oczywiście bez biegu (na luzie) lub przy wciśniętym sprzęgle, hamują wszystkie 4 koła na raz. Na lodzie gdy mocniej depne, wszystkie koła się suną. W tych renaultach hamulce są prawdopodobnie gdzieś na skrzyni, wiec jak jest włączony napęd, hamulce hamują całą skrzynie, więc i przód. nagram film przy okazji.

w każdym ciągniku z napędem masz hamulce na przód o ile masz hamuce na tył. Tylne koła sprzęgnięte są przez skrzynię i wał z. przodem. W niektórych ciągnikach jest tarcza na wale napędzającym przód wtedy hamuje nawet bez napędu. Tak miałem w reni 85.14. Teraz zakupiłem aresa 640 i tam hamulce są przez skrzynię i w momęcie hamowania napęd się załącza automatycznie i cztery koła hamują jednocześnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v